ولوو با آمازون پرایم، تست خودرو از درب منزل ارائه می‌دهد

پنج‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خودروساز سوئدی، امکان آزمایش ولوو V40 را در تعدادی از شهرهای بریتانیا و از طریق سرویس آمازون پرایم به مدت محدود فراهم کرده است.
تبلیغات

از ماه ژوئن تا جولای امسال، مردم چهار شهر بزرگ انگلیس؛ لندن (۹ تا ۱۰ ژوئن)، بیرمنگام (۱۶ تا ۱۷ ژوئن)، منچستر (۲۳ تا ۲۴ ژوئن) و ادینبورگ (۳۰ ژوئن تا ۱ جولای)، می‌توانند خودروی ولوو V40 را برای تست ۴۵‌ دقیقه‌ای رانندگی، از طریق سرویس تحویل آنلاین آمازون، رزور کنند. در واقع، مشتری می‌تواند درخواست خود را ثبت کند تا این خودرو به همراه نماینده‌ی ولوو به آدرس او ارسال شود. پس از تست خودرو در جاده‌های اطراف و در صورتی که سواری برای فرد رضایت‌بخش باشد، می‌تواند مراحل خرید را از طریق نمایندگی‌های ولوو از سر بگیرد.

ولوو V40

جان ویک‌فیلد، رئیس ولوو UK، در مورد این سرویس توضیح می‌دهد:

هدف ما ایجاد سهولت در زندگی مردم است و آزمون رانندگی آمازون پرایم، دقیقا پیرو همین برنامه طراحی شده تا مشتری‌های واقعی بتوانند خودروی V40 را آزادانه و در مسیر‌های مأنوس برانند. ارائه این خدمت بی‌سابقه با همکاری سرویس آمازون پرایم، باعث افتخار ما است. 

البته تست سواری ولوو برای مدتی محدودی در نظر گرفته شده است و در صورت استقبال مردم، در آینده و برای سایر مدل‌های خودروساز سوئدی هم انجام خواهد شد. جالب است بدانید که ولوو اوایل امسال سرویس تعهد پرداخت Care by Volvo را عرضه کرد. به این ترتیب علاوه بر امکان خرید نقدی و لیزینگ محصولات سوئدی، سواری بدون پیش‌‌پرداخت و از طریق اقساط میسر می‌شود.

ولوو V40

پول‌استار به‌عنوان زیرمجموعه‌ی این برند در زمینه ساخت خودروهای برقی با کارایی بالا فعالیت دارد و قرار است محصولات خود از قبیل 1 را انحصارا از طریق سرویس Care by Volvo در اختیار مشتری قرار دهد. این متد فروش، نوع دقیق‌تر سرویس‌های اشتراکی نت‌فلیکس، اسپاتیفای و دوچرخه‌های اجاره‌ای است. 

ولوو و پول‌استار تنها برند‌های فعال در بازاریابی مدرن و جذب مشتری نیستند و فورد با همکاری شرکت علی‌بابا (غول چینی تجارت الکترونیک)، سرویس تست مدل‌های مختلف را از طریق یک برج رباتیک میسر کرده‌اند. در واقع مشتری با انتخاب خودروی مورد نظر و دریافت آن از طریق برج رباتیک، می‌تواند اقدام به تست و خرید آن کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات