کل موجودی نوکیا ایکس 6 در کمتر از ۱۰ ثانیه به فروش رسید

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
HMD توانست در عرض ۱۰ ثانیه کل موجودی گوشی‌ هوشمند نوکیا ایکس ۶ را به فروش برساند.
تبلیغات

پس از آنکه امروز فروش نوکیا ایکس ۶ در چین آغاز شد، موجودی این محصول ظرف ۱۰ ثانیه به پایان رسید. این خبر در صفحه رسمی نوکیا در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. همچنین بر اساس اطلاعات دو فروشگاه خرده‌فروشی آنلاین JD و Suning، حدود ۷۰۰ هزار کاربر چینی پیش از عرضه‌ی رسمی این محصول به بازار، آن را پیش خرید کرده‌اند. از آنجایی که کل موجودی نوکیا ایکس ۶ به فروش رسیده است، مشتریان چینی باید تا تاریخ ۳۰ می (‌۹ خرداد)‌ منتظر بمانند تا HMD مجددا آن را به بازار عرضه کند.

HMD گوشی هوشمند نوکیا X6 را هفته‌ی گذشته رونمایی کرد و این محصول مورد استقبال مصرف‌کنندگان چینی قرار گرفت. نوکیا ایکس ۶ همراه با سنسور اثر انگشت در پنل پشتی، دوربین دوگانه، حاشیه‌های باریک و بریدگی بالای صفحه نمایش (ناچ) رونمایی شد و اولین محصول از سری ایکس HMD به‌حساب می‌آید. دوربین Nokia X6 به ویژگی‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند حالت تشخیص صحنه و حالت پرتره تجهیز شده است. 

محصول میان‌رده‌ی جدید فنلاندی‌ها دارای صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی +FHD، نسبت تصویر ۱۹:۹، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۲۸۰ پیکسل و محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۳ است. در کنار تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۶ باید به وجود حافظه‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی و باتری با ظرفیت ۳۰۶۰ میلی‌آمپر ساعت همراه با شارژ سریع کوالکام ۳.۰ در کنار اندروید ۸.۱ اوریو اشاره کرد. گوشی نوکیا ایکس ۶ در سه رنگ مشکی،‌ آبی و نقره‌ای رونمایی و راهی بازار خواهد شد. 

شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که آیا HMD قصد دارد نوکیا ایکس ۶ را در خارج از چین نیز به فروش برساند؟ فنلاندی‌ها هنوز پاسخ این سؤال را روشن نکرده‌اند؛ با این حال جوهو سارویکاس، مدیر محصول ارشد HMD، اخیرا یک نظرسنجی توییتری برگزار کرده است تا شرکت بتواند با کمک نتایج آن،‌ در این مورد تصمیم‌گیری کند و متوجه شود که آیا کاربران خارج کشور چین هم به این گوشی هوشمند علاقمند هستند یا خیر. تاکنون بیش از ۶۰۰۰ نفر به این نظرسنجی پاسخ «بلی» داده‌اند؛ بنابراین ممکن است HMD در بازاریابی برای نوکیا ایکس ۶، نتیجه‌ی نظرسنجی یادشده را نیز در نظر بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات