دستگاه تایپ تاشو‌ی پومرا از نمایشگر E Ink بهره می‌برد

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دستگاه تایپ تاشو و قابل حمل پومرا، محصول جدید شرکت کینگ جیم و محصول خط تولید جدید این شرکت به نام پومرا،‌ بزودی وارد بازار ایالات متحده می‌شود.
تبلیغات

پومرا نام مجموعه‌ای از کامپیوترهای تایپ مینیمالیستی است که توسط شرکت ژاپنی کینگ جیم تولید می‌شوند. شرکت کینگ جیم طی ۱۰ سال گذشته مدل‌های مختلفی از دستگاه‌های تایپ قابل حمل با کیبورد مناسب،‌ نمایشگر تک‌رنگ و عمر باتری طولانی مدت به بازار عرضه کرده است. این محصولات بسیار سبک وزن،‌ تاشو و قابل حمل هستند؛ به‌طوری که کاربران می‌توانند به‌راحتی آن‌ها را در سفرهای کوتاه با خود حمل کنند و در صورت نیاز به تایپ‌کردن متنی بپردازند؛ سپس کاربر به‌راحتی می‌تواند متن‌های تایپ شده را با استفاده از کد QR یا کارت حافظه‌ی microSD از دستگاه تایپ به گوشی یا کامپیوتر خود منتقل کند.

کینگ جیم،‌ برای اولین بار قرار است با استفاده از برگزاری کمپینی در کیک استارتر، محصولات خانواده‌ی Pomera را در بازار آمریکا به فروش برساند. مدل مورد نظر دستگاهی با کُد DM30 است که از ماه آینده در ژاپن عرضه خواهد شد. این مدل همانند بقیه محصولات خط تولید DM مجهز به صفحه کلید تاشو است. نمایشگر ۶ اینچی DM30 از نوع E Ink یا جوهر الکترونیکی است و دو عدد باتری AA می‌تواند به مدت ۲۰ ساعت شارژ مورد نیاز این دستگاه تایپ را تامین کند. باید در نظر داشت که صفحه کلید فعلی از قالب ژاپنی استفاده می‌کند که عادت‌کردن به آن مستلزم گذر زمان است.

کینگ جیم نسخه‌ی آمریکایی DM30 را به‌صورت خلاصه Pomera می‌نامد و قرار است از ماه نوامبر سال جاری میلادی، عرضه‌ی آن را آغاز کند. قیمت این محصول ۴۹۹ دلار خواهد بود. علاقه‌مندان به این محصول می‌توانند با قیمت پایین‌تر ۳۴۹ دلار هم‌اکنون این محصول را پیش‌خرید کنند؛ البته تمام موارد یادشده مستلزم آن است که کینگ جیم به هدف جذب سرمایه‌ی ۹۰ هزار دلاری از کیک‌استارتر دست یابد. در هر صورت Pomera محصولی قدیمی از شرکتی باسابقه است که در صورت تمایل می‌تواند راهی برای فروش محصولات خود در ایالات متحده بیابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات