شرایط فروش سیتروئن C3 اعلام شد

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سایپا از ارائه‌ی قیمت نهایی برای خودروی سیتروئن C3 خودداری کرده است. در قرارداد پیش‌فروش، صرفا مبلغ پرداخت اولیه، سود مشارکت و زمان تحویل دیده می‌شود.
تبلیغات

پس از انعقاد قرار داد شرکت سایپا و سیتروئن فرانسه در زمینه تولید مشترک خودرو، از این شرکت خبر می‌رسد که اولین دوره پیش‌فروش خودروی سیتروئن C3 آغاز شده است.

مومنی، معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن، به خبرنگاران گفت:

فروش خودروی سیتروئن C3 از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه و از طریق سایت سایپا - سیتروئن آغاز می‌شود.مبلغ پیش‌پرداخت برای ثبت نام این خودرو ۶۰ میلیون تومان است و زمان تحویل از شهریور ۹۷ و بر اساس اولویت ثبت نام آغاز می‌شود.در مرحله اول ۱۸۰۰ خودرو از طریق وب‌سایت شرکت به فروش می‌رسد.
C3

سیتروئن منحصرا موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ را که توانایی تولید ۱۶۳ اسب بخار در دور ۶ هزار دارد و در پژو 2008 نیز استفاده می‌شود، برای بازار ایران در نظر گرفته است و لذا می‌توان گفت سیتروئن C3 برای اولین بار در دنیا با چنین موتور قدرتمندی روانه بازار شده است. گشتاور این موتور به ۲۴۰ نیوتن متر در دور ۱۴۰۰ می‌رسد که از مشخصه های مثبت آن است .سیتروئن C3 قرار است با گیرباکس اتوماتیک ۶سرعته ساخت آیسین ژاپن در ایران عرضه شود.

C3

سیتروئن C3 مدل ۲۰۱۷، با بهره گیری از سبک طراحی نوین سیتروئن از جمله طراحی روشنایی سه بخشی در قسمت جلو و طراحی منحنی بدنه شباهت زیادی به مدل کاکتوس دارد. در قسمت جلوی این خودرو LED-های دید در روز باریک سیتروئن کشیده‌شده به سمت نشان این برند در بالای چراغ های بزرگ و در برخی مدل‌های آن یک جفت چراغ مه‌شکن قاب‌دار تعبیه شده است.

C3

 شرکت سایپا سیتروئن پیرو اطلاعیه روز گذشته خود، شرایط پیش فروش خودروی جدید سیتروئن C3 را به‌عنوان اولین‌ محصول تولیدی خود در قالب همکاری مشترک با «سیتروئن» اعلام کرده است. طبق اعلام شرکت «سایپا سیتروئن»، خودروی جدید سیتروئن C3 از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری در قالب شرایط «پیش‌فروش» به مشتریان عرضه خواهد شد که برای ثبت نام آن نیاز به پیش‌پرداخت ۶۰ میلیون تومانی خواهد بود و الباقی آن پس از صدور دعوتنامه از مشتریان دریافت می‌شود.

C3

 این خودرو با سود مشارکت ۱۵ درصد، سود انصراف ۱۲ درصد و همچنین با «رنگ بدنه سفید و رنگ قرمز برای سقف» اتومبیل ثبت سفارش خواهد شد و با توجه به زمان ثبت نام، موعد تحویل آن در «شهریور، مهر و همچنین آبان‌ ۹۷» خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود سیتروئن C3 با قیمت حدود ۱۳۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود؛ ولی قیمت نهایی یک ماه قبل از تحویل مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات