سفر خارجی، به آسانی!

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نکاتی در مورد سفر به خارج از کشور زمانی که تصمیم به سفر خارجی می‌گیریم، پس از انتخاب مقصد، در زمینه شیوه سفر و محل اقامت، با چالش‌هایی مواجه می‌شویم.
تبلیغات

هتل را به چه صورت رزرو کنیم؟ هزینه بلیط را چگونه پرداخت کنیم؟ و اصلابه چه صورت با خودمان پول ببریم؟!

چگونه در سفر پول حمل کنیم؟ مستر کارت فیزیکی با نام شما!

در بسیاری از کشورهای دنیا، پول نقد را به دلیل مسائل مالیاتی، پول سیاه خطاب می‌کنند. حمل اسکناس ضمن اینکه خطر سرقت و مفقود شدن را دارد، در بسیاری از کشورها نیز مورد قبول نیست و برای پرداخت‌ها حتما باید از کارت‌های اعتباری استفاده کنید. مسترکارت و ویزاکارت، کارت‌هایی اعتباری هستند که در تمام دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

ما به شما مستر کارت با نام خودتان ارائه می‌دهیم. این مسترکارت‌ها از بانک کشور آذربایجان و به نام شما صادر می‌شوند و در تمام دنیا قابل استفاده هستند. مسترکارت مدل‌های مختلفی دارد که می‌توانید در قسمت صدور کارت‌های اعتباری فیزیکی مشاهده کنید. این کارت‌ها از زمان سفارش، نهایتا ۱۰روزه به دست شما می‌رسند و با این کارت‌ها می‌توانید در تمام نقاط دنیا از خودپردازها ارز نقد دریافت کنید، از کارت‌خوان‌های فروشگاهی خرید کنید یا پرداخت‌های اینترنتی را انجام بدهید.

نویان پی

پرداخت هزینه‌های سفارت، خیلی سریع!

پس از انتخاب زمان سفارت و پر کردن فرم‌ها، نوبت به پرداخت هزینه سفارت می‌رسد. هزینه سفارت را با مسترکارت‌های نویان‌پی می‌توانید پرداخت کنید یا اینکه به طور کلی پرداخت را به خود ما بسپارید. سفارت آمریکا SEVIS ،MRVFEE،FEE سفارت کانادا ،MY CIC سفارت انگلیس ،Visa4UK سفارت دانمارک، سفارت استرالیا، سفارت سوئد، ویزای آذربایجان و ... همه توسط نویان پی پرداخت می‌شود.

نویان پی

پرداخت هزینه هتل و رزرو بلیط، به انتخاب شما!

گشتن در لیست هتل‌ها، امکانات و اتاق‌ها قبل از سفر بسیار جذاب است. در سایت‌هایی مثل Booking می‌توانید خیلی راحت هتل مورد نظرتان را پیدا کنید، امکانات را مقایسه کنید و در نهایت پرداخت را توسط نویان ِپی انجام بدهید. پرداخت شما به صورت سریع انجام می‌شود و وچر هتل را برای‌تان ارسال می‌کنیم. برای رزرو بلیط هم می‌توانید از سایت شرکت‌های هواپیمایی مثل Lufthansa ،AirAsia ،Turkish و ... تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید، مشخصات فردی را وارد کنید و پرداخت را به ما بسپارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات