اپل با همکاری گلدمن ساکس کارت اعتباری ارائه می‌کند

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در نظر دارد با همکاری گلدمن ساکس، کارت اعتباری اختصاصی خود را بر پایه‌ی سرویس اپل پی (Apple Pay) ارائه کند.
تبلیغات

بر اساس گزارش نشریه‌ی وال‌استریت ژورنال، اپل در نظر دارد با همکاری مؤسسه‌ی خدمات مالی و بانکداری گلدمن ساکس، ارائه‌ی کارت‌ اعتباری را شروع کند. همکاری اپل با گلدمن ساکس به معنی پایان همکاری اهالی کوپرتینو با مؤسسه‌ی بانکداری و سرمایه‌گذاری بارکلیز است. این کارت‌های اعتباری از برند Apple Pay استفاده می‌کنند و عرضه‌ی آن‌ها احتمالا از اوایل سال آینده‌ی میلادی شروع خواهد شد. مؤسسه‌ی مالی گلدمن ساکس نیز وام‌های فروشگاهی را به دارندگان این کارت‌ها اعطا خواهد کرد.

سرویس پرداخت الکترونیکی Apple Pay

گلدمن ساکس در حالی همکاری با اپل را شروع می‌کند که چندی پیش تیم سازنده‌ی استارتاپ فاینال را به استخدام خود درآورد. فعالیت‌های فاینال بر کارت‌های اعتباری متمرکز بود و این اقدام گلدمن ساکس نشان می‌داد که آن‌ها قصد دارند به یک بازیگر اصلی در زمینه‌ی کارت‌ اعتباری تبدیل شوند. پیش از این نیز گلدمن ساکس چندین سال با امریکن اکسپرس (American Express) همکاری می‌کرد و کارت‌های Platinum امریکن اکسپرس را که یک کارت اعتباری ویژه است به دارندگان حساب‌های بانکی گلدمن ساکس ارائه می‌داد. اما این اولین باری است که گلدمن ساکس پا را فراتر می‌گذارد و کارت‌های اعتباری را به افرادی غیر از مشتریان خود ارائه می‌دهد.

از سوی دیگر، این همکاری می‌تواند استفاده‌ی کاربران از سرویس پرداخت اپل (Apple Pay) را افزایش دهد. هنوز مشخص نیست سازوکار کارت‌های اعتباری اپل چگونه خواهد بود و این شرکت از چه راه‌هایی سعی می‌کند مشتریان را به استفاده از این کارت اعتباری ترغیب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات