تورهای ترکیبی و ارزان تایلند آژانس هواپیمایی هورگشت پارس

یک‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تایلند یکی از کشورهای زیبایی است که هر شخصی باید حداقل یکبار از آن دیدن کند. تور ارزان پاتایا یکی از پرطرفدارترین مسیرهای گردشگری جهان است و دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است.
تبلیغات

تور پاتایا ارزان‌ترین تور کشور تایلند بعلت ارزان بودن خدمات در این شهر و قیمت هتل‌های آن با این قیمت‌های ارزان ارائه می‌گردد.

  "آژانس هواپیمایی هورگشت پارس" بصورت تخصصی بر روی مسیرهای چندگانه تایلند و تورهای ترکیبی این کشور زیبا کار می‌کند و با داشتن تجربه‌ای چندین ساله تعداد بسیار زیادی از توریست‌های ایرانی را هرسال رهسپار کشور تایلند می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت هورگشت پارس از قیمت‌های انواع تورهای ترکیبی تایلند و همچنین اطلاعات گردشگری و هتل‌های شهرهای مختلف تایلند مطلع شوید.

تور ارزان بانکوک نیز دروازه ورود گردشگران به کشور تایلند است و یک پای ثابت اکثر تورهای ترکیبی تایلند، شهر بانکوک پایتخت تایلند است. در واقع شما ابتدا به شهر بانکوک وارد می‌شوید. چند روزی در این شهر اقامت دارید و سپس از طریق زمینی به پاتایا یا از طریق پرواز هوایی به پوکت و سایر شهرها منتقل می‌شوید.

هورگشت

 تور ارزان پوکت دیگر تور تایلند در شهر زیبای پوکت که در واقع تلفیقی از مدرنیته دست بشر و طبیعت سرسبز و بکر این شهر زیبا به دست طبیعت است. در تور پوکت شما در هتل‌های سوپرلوکس این شهر در نزدیکی طبیعت و در کنار ساحل‌ها و جنگل‌های پرطراوت این شهر اقامت دارید.

آژانس هواپیمایی هورگشت پارس

هورگشت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات