با آناناس جاب سه روزه کار پیدا کنید

سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آناناس جاب به کارفرمایان و کارجویانی که تا قبل از ۲۰ اردیبهشت حساب کاربری خود را ایجاد کنند کد تخفیف ۳۰٪ اسنپ فود هدیه می‌دهد.
تبلیغات

 طی همکاری مشترک بین آناناس جاب و اسنپ فود کلیه‌ کارجویان و کارفرمایانی که در اپلیکیشن آناناس جاب حساب کاربری ایجاد کنند می‌توانند از کد تخفیف ۳۰٪ اسنپ فود استفاده کنند. ایجاد حساب کاربری بسیار ساده است تنها کافی است اپلیکیشن آناناس جاب را دانلود کرده یا به وب‌سایت آناناس جاب مراجعه کنید.

رابط کاربری:

آناناس جاب یک اپلیکیشن مدرن کاریابی است که پاسخگوی نیاز قشر جوان و مشتاق فناوری ایرانی است که روزانه با گوشی‌های هوشمند در ارتباط هستند. اگر به دنبال کاری در حوزه تخصص خود می‌گردید بدون رزومه، تنها با یک کلیک در برنامه فوق درخواست دهید. همچنین اگر کارفرما هستید و برای انجام پروژه خود نیاز به نیروی متخصص و جوان دارید، کافی است برای جذب نیرو در آناناس جاب آگهی دهید.

آناناس جاب با داشتن اپلیکیشن ios، اندروید و دسکتا‌پ کامل‌ترین روند جستجو و استخدام را به کارفرمایان ارایه می‌دهد و کارجویان در هر زمان و از هر نقطه‌ی ایران با استفاده از اپلیکیشن می‌توانند مشاغل را جستجو کنند و درخواست ارسال کنند.

آناناس جاب

راهنمای کارجویان:

جستجودر این بخش می‌توانید مشاغل موجود را بر حسب جدید بودن آگهی، فاصله مکانی و دور بودن به محل زندگی شما، میزان تطابق با پروفایل خود و حتی آگهی‌هایی که به زودی منقضی می‌شوند را ببینید.

درخواست‌ها: در این بخش می‌توانید وضعیت درخواست خود را مشاهده کرده و مهلت سه روزه دریافت نتیجه نشان داده می‌شود.

درصورتی که کارفرما پروفایل شما را پسندیده و به لیست نهایی اضافه کرده یا اگر درخواست شما رد شده یا اگر شغلی را ذخیره کرده باشید تا بعدا درخواست دهید، در اینجا آن را خواهید یافت.

پیام‌ها: در این بخش اگر به کارفرما پیام دهید، یا پیامی دریافت کنید، نشان داده می‌شود.

پروفایل: در این بخش اطلاعات حساب کاربری و شغلی خود را مشاهده می‌کنید و در صورتیکه سابقه شغلی دارید نیز می‌توانید از کارفرمایان قبلی درخواست نامه تایید کارفرما کنید.

راهنمای کارفرمایان:

آگهی‌های مندر این بخش وضعیت آگهی‌های خود را مشاهده می‌کنید. تعداد متقاضیان، تعداد بازدید از آگهی شما، زمان باقیمانده تا انقضاء آگهی و همچنین با فشردن دکمه اشتراک، می‌توانید آگهی خود را به اشتراک بگذارید و در صورت منقضی شدن آگهی، می‌توانید آن را تمدید کنید.

برای ارتباط با متقاضیان خود ابتدا آن‌ها را به لیست نهایی اضافه کرده و سپس با فشردن دکمه پیام، به آن‌ها پیام دهید.

جستجواگر به دنبال نیروی کار متخصص برای کسب‌و‌کار خود هستید، می‌توانید پروفایل کارجویان را در این قسمت ببینید، در بخش فیلتر، مشخصات مورد نیاز را انتخاب کرده و کارجویان مرتبط را به سهولت پیدا کنید.

مزیت های منحصربه‌فرد آناناس جاب

  • الگوریتم انطباق: تنها اپلیکیشن کاریابی که درصد مطابقت مشاغل آگهی شده را با پروفایل کارجویان حساب می‌کند و کارجویان با لمس دکمه تطابق، مشاغل را برحسب بیشترین میزان مطابقت نشان می‌دهد. کارفرمایان نیز می‌توانند، کارجویان را بر حسب میزان تطابق با آگهی استخدام خود، مشاهده کنند.
  • سیستم پاسخگویی ۳ روزه: هر کسی شایسته دریافت جواب است و دیگر انتظار بیهوده برای جواب از کارفرما نخواهید داشت. در آناناس جاب، کارجویان در ظرف ۳ روز، پاسخ درخواست خود را دریافت می کنند.
  • فاصلهاز نوآوری‌های دیگر این اپلیکیشن فاصله است که کارجویان می‌توانند نزدیک‌ترین محل کار به خود را انتخاب کنند و برای مشاغلی درخواست دهند که دسترسی آسانی دارد.
  • حفظ حریم کاربران: در اپلیکیشن آناناس جاب، هیچگونه اطلاعات تماس تلفنی از کارجویان یا کارفرمایان درج نمی‌شود.
  • رایگان: استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات