شیائومی گوشی‌های بیشتری با اندروید وان عرضه خواهد کرد

سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برطبق گفته‌ی مدیرعامل شیائومی، این شرکت قصد دارد گوشی‌های بیشتری با اندروید وان به بازارهای جهانی عرضه کند.
تبلیغات

اگر پیگیر اخبار شیائومی باشید، مسلماً اطلاع دارید که این شرکت چینی پس از مؤفقیت گوشی Mi A1، قصد دارد نسخه‌ی بعدی این دستگاه را با نام Mi A2 در آینده‌ای نزدیک عرضه کند. این دو گوشی که با استقبال بسیار خوبی در بازار چین و جهان مواجه شدند، مدیران شیائومی را بر آن داشتند تا گوشی‌های بیشتری با نسخه‌ی خالص اندروید، تحت نام اندروید وان روانه‌ی بازار کند. در این میان، شیائومی قصد دارد تعدادی از گوشی‌های سری ردمی را که معمولا برای افرادی با بودجه‌ی کم تولید می‌شوند، با اندروید وان عرضه کند.

به‌تازگی تصاویر تبلیغاتی از گوشی Mi 6X منتشر شده است که با نام Mi A2 در بازار غرب عرضه خواهد شد و احتمال می‌رود که این دستگاه نیز جزئی از برنامه‌ی اندروید وانِ گوگل باشد.

بر اساس تیزری که اخیراً دیده شده است، این غول تکنولوژی چینی در مراسمی که روز چهارشنبه هفته‌ی جاری، مصادف با ۵ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، از Mi 6X رونمایی خواهد کرد؛ علاوه بر Mi 6X، قرار است Mi A2 نیز در همین روز معرفی شود. طبق اطلاعاتی که تاکنون به‌ دست آمده است، Mi 6X دارای دو نسخه خواهد بود که نسخه‌ی بالارده دارای حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود؛ همچنین انتظار می‌رود که نسخه‌ی پایه با برچسب قیمت ۲۰۰ دلاری، همراه با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

با این حال، اطلاعات چندانی از مشخصات سخت‌افزاری Mi A2‌ در دست نیست و تا این لحظه تنها مشخص شده است که این گوشی از دوربین دوگانه با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد؛ به علاوه دوربین سلفی این دستگاه رزولوشنی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد داشت که مسلماً برای علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی، خبری خوشایند تلقی می‌شود. از دیگر مشخصات می‌توان به درگاه USB Type-C اشاره کرد که با توجه به نبود جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، وظیفه‌ی ورودی هدفون را نیز بر عهده دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات