وان پلاس 6 در نیمه دوم اردیبهشت به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس یک شایعه جدید، وان‌ پلاس ۶ به‌صورت رسمی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت در بازار عرضه خواهد شد و نزدیک به ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.
تبلیغات

شرکت وان‌‍پلاس به تبلیغ  گوشی پرچم‌دار جدیدش یعنی وان‌پلاس ۶ ادامه می‌دهد؛ با این‌حال، سازنده چینی هنوز اعلام نکرده است که این مدل را چه زمانی معرفی خواهد کرد یا چه قیمتی برای آن در نظر گرفته است.  شایعات گذشته به زمان معرفی رسمی گوشی وان‌پلاس ۶ اشاره کرده‌اند و برخی مدعی هستند که جانشین وان‌پلاس ۵ تی به‌صورت رسمی در اوایل ماه می معرفی خواهد شد؛ البته به‌ن ظر می‌رسد که طرفداران برای عرضه این گوشی باید مدت بیشتری منتظر بمانند؛ زیرا شرکت چینی تصمیمی برای رونمایی از گوشی جدیدش تا نیمه ماه آینده میلادی ندارد.

این‌طور که پیدا است، گوشی وان‌پلاس ۶ به‌صورت رسمی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت معرفی خواهد شد و ممکن است نزدیک به ۴۰ هزار روپیه (نزدیک به ۶۰۰ دلار) قیمت داشته باشد. البته در حال‌ حاضر مشخص نیست اطلاعات به‌دست‌آمده تا چه اندازه صحت دارند؛ به همین جهت، به گمانه‌زنی فوق با دیده شک و تردید نگاه کنید.

در همین حال، شرکت وان‌پلاس از نسخه محدود پرچم‌دار جدید خود با طرح فیلم «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» رونمایی خواهد کرد که مدتی پس از معرفی مدل اصلی، وارد بازار می‌شود؛ انتظار داریم این مدل عرضه محدودی داشته باشد و تنها در بازارهایی به فروش برسد که سازنده چینی به‌صورت مستقیم نسبت به فروش محصولاتش اقدام می‌کند. نسخه محدود این گوشی به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. 

ویژگی متمایز پرچم‌دار ۲۰۱۸ شرکت وان‌پلاس، بریدگی در بالای صفحه‌نمایش است؛ بااین‌حال خبری از حذف حاشیه پایین نمایشگر نیست. سازنده چینی با حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر و جایگزین کردن آن با یک بریدگی کوچک‌تر، توانسته است نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه را افزایش دهد؛ البته اگر از طراحی رضایت نداشته باشید، امکان مخفی شدن این بریدگی وجود خواهد داشت و برای فعال‌سازی این قابلیت، باید تا انتشار به‌روزرسانی رسمی منتظر بمانید. پرچم‌دار وان‌پلاس ۶ با صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی از نوع اولد ارائه می‌شود که رزولوشن نمایشگر آن +FHD خواهد بود؛ با توجه به حاشیه‌های باریک نمایشگر، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و در زیر دوربین اصلی دوگانه جای گرفته است.

جانشین گوشی وان‌پلاس ۵ تی با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه خواهد شد و انتظار داریم در سه مدل به بازار عرضه شود؛ قدرتمندترین نسخه از این گوشی را می‌توانید با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید و مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل انتخاب خواهد بود. شرکت چینی تأیید کرده است پنل پشتی گوشی جدیدش از جنس شیشه خواهد بود؛ البته خبری از قابلیت شارژ بی‌سیم نیست.

شما کاربران زومیت، چه انتظاری از پرچم‌دار جدید شرکت وان‌پلاس دارید؟ آیا در صورت عرضه این مدل، وان‌پلاس ۶ را خریداری خواهید کرد یا مدل دیگری را در نظر گرفته‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات