تکیز: تعویض قطعه‌ی معیوب گوشی آیفون با قطعه اصلی در محل مشتری با گارانتی ۱۲ ماهه

سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تعمیر گوشی‌های هوشمند در محل کاربر بدون نیاز به رفتن نزد تعمیرکار در کنار حفظ کامل حریم شخصی کاربر، خدماتی است که تکیز (Techys) ارائه می‌کند.
تبلیغات

شاید بتوان چالش‌های پس از ایجاد نقص فنی یا شکستن نمایشگر گوشی‌های هوشمند را دردناک‌تر و وقت‌گیرتر از هر فرایند تعمیر خواند. تنوع بالای قطعات یدکی در کنار عدم وجود مرجعی رسمی برای تایید کیفیت این قطعات و تفاوت چشمگیر قیمت تعمیرات باعث شده تا شماری از کاربران عطای تعمیر را به لقایش بخشیده و به سراغ خرید گوشی‌هوشمند جدیدی بروند. بسیاری دیگر که اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه‌ی معیوب در گوشی خود می‌کنند عموما بعد از مدت کوتاهی با مشکلات تازه روبه‌رو می‌شوند چرا که بسیاری از قطعات تعویضی تقلبی هستند.

 در کنار این مشکلات نبود اطمینان کافی از سوی برخی کاربران نسبت به تعمیرکاران و وجود شایعاتی در رابطه با تعویض سایر قطعات نزد تعمیرکاران غیرمجاز و غیر رسمی را نیز به مجموعه‌ی عواملی که سبب نگرانی کاربران می‌شود، اضافه کرد.

تکیز

در چنین شرایطی، Techys خدمات تعمیر گوشی‌های هوشمند در محل کاربر را ارائه می‌کند که علاوه بر اطمینان از تعمیر گوشی پیش چشم کاربر، با گارانتی ۱۲ ماهه برای تعمیر صورت‌گرفته، همراه است.

تکیز سرویسی است که در صورت ایجاد نقص فنی برای گوشی یا شکستن نمایشگر می‌توان از آن استفاده کرد. برای این‌کار کافی است تا به وب‌سایت تکیز مراجعه کرده و درخواست اعزام کارشناس را ثبت کنید. البته در حال حاضر تکیز تنها برخی از مدل‌های گلکسی اس و نوت سامسونگ را در کنار شماری از آیفون‌های اپل تعمیر می‌کند.

نکته‌ای که تکیز را از سایر سرویس‌های تعمیر متمایز می‌کند، استفاده از قطعات یدکی مورد تایید تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند است. در واقع قطعات یدکی مورد استفاده توسط تکیز، نه محصولات مشابه و جانبی، بلکه همان قطعه‌ای است که کمپانی سازنده در گوشی‌هوشمندش مورد استفاده قرار داده است. ارائه‌ی گارانتی ۱۲ ماهه برای سرویس ارائه شده را باید شاهدی برای این مدعی گرفت که تکیز از قطعات استفاده شده و همچنین سرویس ارائه شده اطمینان کافی داشته و در پی جلب بیش از پیش اطمینان و رضایت مشتری است.

تمام تکنیسین‌های تکیز مدرک بین‌المللی رسمی برای تعمیر گوشی‌های هوشمند را دارند و از این بابت خیال مشتری از بابت تعمیر صحیح یا تعویض به‌جای قطعات راحت خواهد بود.

برای ثبت درخواست ابتدا باید سازنده‌ی گوشی‌هوشمند را از بین دو کمپانی اپل یا سامسونگ انتخاب کرد. مرحله‌ی بعد انتخاب مدل گوشی از بین گزینه‌های موجود و سپس انتخاب رنگ و گام سوم انتخاب نوع نقص فنی است. از مشکلات پیش بینی شده توسط تکیز برای انتخاب توسط کاربران باید به مشکل باتری، صفحه‌ی نمایش شکسته، تعمیر دوربین، روشن نشدن و تعمیر صدا اشاره کرد که البته برای مواردی که جزو هیچ یک از گزینه‌های پیش‌بینی شده نباشند، می‌توان سایر موارد را انتخاب کرد.  البته در مورد تعمیر گوشی‌های سامسونگ، مشکلاتی نظیر باتری، صفحه‌ی نمایش و روشن نشدن به عنوان گزینه‌های پیش فرض وجود دارد.

پس از انتخاب گزینه‌های مورد نظر، نوبت به پر کردن فرم مربوط به شماره‌ی تلفن 02125917797 و نام متقاضی است. تکیز کمتر از ۳۰ دقیقه تماس گرفته و اقدامات مورد نیاز را بنابر خواست مشتری ارائه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات