تور آنتالیا ترکیه در نوروز 97 زیما سفر پارس

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
زیما سفر پارس ارائه کننده تور آنتالیا، تور آنتالیا لحظه آخری و تور آنتالیا نوروزی در نوروز 97 با کیفیت عالی و کادر مجرب است.
تبلیغات

معرفی بهترین مکان‌های آنتالیا که ذهن هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. آشنایی با آب و هوای آنتالیا در ایام نوروز نیز می‌تواند کمک شایانی به گردشگران کند تا حداکثر استفاده را از تور آنتالیا ببرند.

 تور آنتالیا و آشنایی با این شهر فوق العاده

آنتالیا یک شهر بزرگ در امتداد ساحل جنوب غربی ترکیه است و پایتخت استان خودش است.

آنتالیا تقریبا در دو دهه گذشته با سرمایه‌گذاری وگسترش صنعت گردشگری توانسته است گردشگران و مسافران زیادی را برای بازدید ازاین شهر جذب کند و تور آنتالیا رونق بسیاری یافته است و درواقع بیشترین در آمد مردمان آنتالیا از طریق گردشگران و توریست‌ها است؛ اما آنها در صنعت کشاورزی و کشتی سازی نیز بسیار قدرتمند هستند.

آنتالیا در کرانه دریای مدیترانه قرار گرفته است و جاذبه‌های مختلف توریستی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در آنتالیا به دلیل آب وهوای خوب فستیوال وجشنواره های بسیاری از قبیل فستیوال فیلم پرتغالی، مسابقات بین‌المللی موسیقی آکدنیز، جشنواره‌های بهاری، پاییزی و زمستانی برگزار می‌شود.

در اغلب تعطیلات رسمی آنتالیا، به علت توریستی بودن این شهر مراکز تفریحی و خرید و بازارچه‌ها باز و میزبان گردشگران است.

  آب‌وهوای آنتالیا

آنتالیا در تابستان گرم و در زمستان سرد و معتدل است، اما سرمای آن شدید نیست که همین ویژگی آن را به یک مقصد تور عالی در هر زمان از سال تبدیل کرده است. بهترین زمان تور آنتالیا از اوایل اردیبهشت ماه تا اواسط آبان ماه است.

 آنتالیا یک مقصد گردشگری بسیار مناسب و عالی است. با هزینه مناسب می‌توانید از یک تور انتالیا برای تعطیلات خود، سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

شنا و آفتاب‌گرفتن در ساحل مدیترانه، استراحت و تفریح در هتل‌های بی‌نظیر با تمام امکانات رفاهی و بازدید از آثار تاریخی و باستانی را با خرید یک تور آنتالیا می‌توانید تجربه کنید.

 دیدنی های جذاب در آنتالیا

آنتالیا به دلیل آب و هوای مناسب در سراسر سال، از طبیعت زیبایی برخوردار است. آبشارهای زیبا، ساحل آنتالیا و کوه‌پیمایی و حتی معماری باستانی فوق العاده یونانی، هر بیننده‌ای را محصور می‌کند. همراه زیما سفر پارس باشید تا با این جاذبه‌های آنتالیا آشنا شوید.

Kaleici 

Kaleici، یا آنتالیای قدیم، یک منطقه زیبای محافظت شده طبیعی است که شما را به یک سفر در گذشته می‌برد. اگر چه اکثریت قریب به اتفاق ساختمان ها بازسازی شده‌اند، هنوز معماری کلاسیک در نمای خارجی آنها وجود دارد. خیابان ها باریک هستند و اگر شما مسیر خود را به خوبی بلد نباشید، بسیار راحت ممکن است گم بشوید، اما این تنها نیمی از سرگرمی در جستجوی قسمت قدیمی شهر است. در این قسمت از شهر، خانه‌های ارزان قیمت در خانه های بازنشستگی، خرید، غذا خوردن و شب زنده‌داری با قیمت پایین پیدا خواهید کرد، بنابراین فرصت را از دست ندهید!

زیما سفر پارس

آبشارهای آنتالیا

در سراسر منطقه آنتالیا رودخانه‌ها و آبشارهای بسیاری وجود دارد و بسیاری از آنها بسیار دیدنی هستند. یک رانندگی کوتاه به شما امکان دسترسی آسان به تعدادی از آبشارها را می‌دهد. برخی از آنها در امتداد ساحل، به اقیانوس ریخته می‌شوند و بقیه در داخل جزایر، استخرهایی را ایجاد می‌کنند. برخی از شناخته شده‌ترین این آبشارها عبارتند از: Duden ،Kursunlu و Alexander.

معماری یونانی آنتالیا

اگر چه مردم محلی اغلب دوست ندارند در مورد آن صحبت کنند، اما شهر اصلی آنتالیاواس عمدتا توسط یونانیان ساخته شده است، بنابراین شما می توانید امکانات فراوانی برای دیدن معماری کلاسیک یونان و مجسمه های باستانی ساخته شده از سنگ گرانیت داشته باشید که یونانیان به خاطر آن مشهور هستند. شما می توانید برخی از این آثار را در خرابه های آمفی تئاتر آسپندوس ببینید که در خارج از آنتالیا قرار دارد. همچنین در نزدیکی ویرانه های باستانی Perge، که در آن شما می‌توانید خرابه‌های یک حمام رومی و آگورا، که در آن کسب وکار اجتماعی و سیاسی انجام می‌شد را پیدا کنید. اگر شما ترجیح می‌دهید در داخل شهر باقی بمانید، دروازه هادریان در مرکز آنتالیا واقع شده و بسیار زیبا است.

زیما سفر پارس

 سواحل آنتالیا

آنتالیا درست در امتداد ساحل دریای مدیترانه است. ساحل لارا مسافتی طولانی از شن و ماسه ارائه می‌دهد و شما از منظره ساحل لذت خواهید برد. بندر آنتالیا منطقه دیگری است که در میان گردشگران بسیار محبوب است. برای لذت بردن از هوا در کنار ساحل، به بندر بروید و کشتی های کوچک و بزرگ را تماشا کنید. هر روز در این بندر شلوغ، کشتی‌های کروز، قایق‌های خصوصی و کشتی‌های تجاری تردد می‌کنند.

آنتالیا در تابستان گرم و در زمستان سرد و معتدل است، اما سرمای آن شدید نیست که همین ویژگی آن را به یک مقصد سفر عالی در هر زمان از سال تبدیل کرده است.

همراه زیما سفر پارس، به آنتالیا سفر کنید و از تور آنتالیا لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات