نظرسنجی زومیت: جذاب‌ترین محصول معرفی‌شده در MWC 2018 چیست؟

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کنگره‌ی موبایل بارسلونا هفته‌ی گذشته برگزار شد و طی آن، از محصولات جذابی رونمایی شد؛ اما از میان محصولات رونمایی‌شده، به نظر شما کدام یک جذاب‌تر از بقیه است؟
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

هفته‌ی گذشته شهر بارسلونا میزبان نمایشگاه MWC 2018 بود. اغلب شرکت‌های مطرح دنیای فناوری با حضور در این نمایشگاه از محصولات جدید خود رونمایی کردند. کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا، علاوه‌ بر اینکه محلی برای رونمایی از نسل جدید محصولات کمپانی‌های بزرگ است، اهمیت زیادی از نظر کشف استارتاپ‌ها و کمپانی‌های نوپا دارد. بسیاری از شرکت‌های ارتباطی و فعال در حوزه‌ی مخابرات و همچنین اینترنت اشیاء در کنگره‌ی جهانی موبایل حضور دارند تا آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های مورد نظر ارائه کنند. حضور متخصصان در این نمایشگاه به‌عنوان بازدیدکننده، اغلب منجر به عقد قراردادهای B2B می‌شود؛ از این‌ رو، کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

با وجود اینکه هواوی گوشی هوشمندی به نمایشگاه نیاورده بود؛ اما از دو محصول جدید رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌ میت بوک ایکس پرو در کنار تبلت‌های مدیاپد سری ام از جمله‌ی محصولات جدیدی است که کمپانی چینی در جریان مراسم خود از آن‌ها پرده برداشت. نوکیا نیز با دستی پُر به نمایشگاه آمده بود. سرآمد محصولات رونمایی‌شده توسط نوکیا در MWC 2018، نوکیا ۸ سیروکو بود که در کنار گوشی‌های هوشمند نوکیا ۸۱۱۰، نوکیا وان، نوکیا ۶ (۲۰۱۸) و نوکیا ۷ پلاس رونمایی شد.

سامسونگ سال گذشته نسل جدید پرچم‌دار سری گلکسی اس را در بارسلونا رونمایی نکرد؛ ولی امسال دوباره به این بندر اروپایی بازگشت و در جریان مراسمی، از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی کرد. سامسونگ تغییرات ظاهری زیادی در گلکسی اس ۹ ایجاد نکرده است؛ اما شاهد این موضوع هستیم که کهکشانی جدید کره‌ای‌ها از نظر ویژگی‌های سخت‌افزاری دچار تغییرات شگرفی شده است. 

هرچند شایعات پیشین در رابطه با کنفرانس سونی در MWC 2018 به روشنی رونمایی از پرچم‌داران جدید این کمپانی، اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت را تأیید نمی‌کردند؛ اما سونی در مراسم کوتاهی به معرفی نسل جدید پرچم‌داران خود پرداخت که در آن‌ها دیگر خبری از طراحی آمنی‌بالانس نیست.

در پایان باید به کنفرانس ایسوس اشاره کنیم که طی آن محصولات جدیدی نظیر ذن‌فون ۵، ذن‌فون ۵ زد و ذن‌فون ۵ لایت رونمایی شد. ذن‌فون‌های جدید ایسوس شباهت بسیار زیادی آیفون ۱۰ دارند که شامل بریدگی در بالای نمایشگر بدون حاشیه است.

جذاب‌ترین محصول معرفی شده در MWC 2018 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات