شیائومی از مینی اسپیکر هوشمند ۲۷ دلاری رونمایی کرد

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی در کنار محصولات اصلی در مراسم امروز، از مینی اسپیکر هوشمند Mi AI Speaker Mini رونمایی کرد.
تبلیغات

همان‌طوری که انتظار داشتیم، شیائومی از اسپیکر هوشمند Mi AI Speaker Mini در اندازه‌ای کوچک‌تر از اسپیکر هوشمند سال گذشته‌اش، رونمایی کرد. چهار دکمه اصلی روی این دستگاه قرار دارد که دو دکمه مربوط به ولوم و دو دکمه دیگر برای پخش یا توقف موسیقی است. فلسفه این اسپیکر، استفاده به‌عنوان دستیار هوشمند در خانه است و به همین منظور از ۴ میکروفون بهره می‌برد که وظیفه آن‌ها تشخیص صدا در بهترین حالت و با بالاترین کیفیت است.

از دیگر قابلیت‌های مینی اسپیکر هوشمند شیائومی می‌توان به دسترسی رادیو، کتاب‌های صوتی، پخش موسیقی هوشمند و استفاده‌های آموزشی از هوش مصنوعی اشاره کرد. با توجه به این‌که شیائومی در مراسم قبلی از اولین اسپیکر خود رونمایی کرد و در این مراسم دومین اسپیکر را معرفی کرد، به نظر می‌رسد معرفی اسپیکر به‌عنوان یکی از استراتژی‌های این شرکت در سال جاری قلمداد شود.

به بیان دیگر می‌توان گفت این اسپیکر هوشمند شیائومی، نسخه‌ای ارزان‌قیمت از گوگل هوم است  و کاربر آن می‌تواد با هزینه‌ای کمتر، تجربه دستیار گوگل را داشته باشد. از نظر فنی، این اسپیکر رقبایی چون آمازون الکسا دارد. قیمت در نظر گرفته‌شده برای Mi AI Speaker Mini تنها ۲۷ دلار است. از دیگر محصولاتی که شیائومی در جریان کنفرانس خود رونمایی کرد باید به نسل جدید گوشی بدون حاشیه‌ی می میکس ۲ اس و لپ‌تاپ گمینگ اشاره کرد.

آیا این اسپیکر با این قیمت می‌تواند فراگیرتر شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات