اپل برای بهبود فروش، آیفون 10 را در رنگ جدیدی عرضه می‌کند

دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مک‌اتاکارا در گزارش جدید خود اعلام کرده است که اپل برای بهبود فروش آیفون‌، در نظر دارد نسخه‌ای از این گوشی‌ هوشمند در رنگ جدید راهی بازار کند.
تبلیغات

جدیدترین گزارش مک‌اتاکارا نشان از این دارد که اپل درصدد عرضه‌ی نسخه‌ای جدید از آیفون ۱۰ است تا با استفاده از آن، فروش آیفون‌ را بهبود بخشد. این اولین باری نیست که شاهد انتشار چنین اخباری هستیم و البته جزئیات زیادی نیز در رابطه با این نسخه‌ی جدید در دست نیست. در گزارش جدید تنها به این نکته اشاره شده است که اپل به خاطر بالا بردن فروش آیفون‌، در نظر دارد نسخه‌ای جدید از آیفون ۱۰ راهی بازار کند. همانطور که اشاره کردیم، هنوز اطلاعاتی در رابطه با اینکه رنگ نسخه‌ی جدید چه  خواهد بود و چه زمانی راهی بازار خواهد شد، ارائه نشده است.

پیش از این شایع‌های منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل یک نسخه‌ی طلایی تیره از آیفون را راهی بازار خواهد کرد. همچنین باید به اطلاعات ارائه‌شده توسط استیو هامراستوفر، گرداننده حساب کاربری OnLeaks، اشاره کرد که اعلام کرده است اپل نسخه‌ی قرمز آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را راهی بازار می‌کند. البته هنوز صحت اطلاعات ارائه‌شده در رابطه با امکان ارائه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آیفون‌های امسال اپل ارائه نشده است.

از دیگر اطلاعات ارائه‌شده در گزارش مک‌اتاکارا باید به عرضه‌ی نسل ششم آیپد اپل اشاره کرد که پاییز سال جاری میلادی رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. نسل پنجم آیپد‌ اپل، مارس سال گذشته‌ با رونمایی از نسخه‌ی ۳۲۹ دلاری آیپد انجام شد. شنیده‌ها نشان از این دارند که نسل جدید آیپد از سایز و ظاهر مشابه نسل پیشین بهره خواهد برد که این مسئله، احتمال عرضه‌ی نسخه‌‌ای با بهره‌گیری از نمایشگر بدون حاشیه را کمرنگ‌تر می‌کند.

اپل هفتم فروردین ماه مراسمی با محوریت آموزش برگزار می‌کند که بنا بر شایعات، قرار است طی آن از نسل جدید آیپد ارزان‎قیمت رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات