اولین ساعت هوشمند هوبلو بیش از ۵ هزار دلار قیمت دارد

جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هوبلو ساعت‌ساز سوئیسی که به ساخت ساعت‌های مچی لوکس و گران‌قیمت شهرت دارد، درصدد است اولین ساعت هوشمند لاکچری خود را وارد بازار کند.
تبلیغات

شرکت سوئیسی هوبلو (Hublot) که به واسطه‌ی ساعت‌های جذاب و گران‌قیمت خود در دنیا شناخته می‌شود، قصد دارد وارد میدان بازی ساعت‌ هوشمند شود. اما این بار هم این شرکت می‌خواهد طبق سنت همیشگی خود، ساعتی لوکس و گران‌بها وارد بازار کند. به گفته‌ی هوبلو، اولین ساعت هوشمند این برند در تعداد محدود ویژه‌ی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تولید می‌شود و علاوه بر اینکه داوران این رقابت‌ها می‌توانند از این ساعت‌ استفاده کنند، خریداران نیز می‌توانند شانس خود را در خرید یکی از ساعت‌های هوشمند تولیدشده توسط هوبلو امتحان کنند.

نکته‌ی جالب در مورد ساعت هوشمند هوبلو این است که می‌تواند ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی‌های جام جهانی اطلاع‌رسانی کند و کارت‌های زرد و قرمز، تعویض‌ها و گل‌های به‌ثمررسیده را ثبت کند. هنگام برگزاری بازی، آمار مسابقه نیز روی صفحه‌ی ساعت، نمایش داده خواهد شد.

ساعت هوشمند بیگ بنگ، از سیستم عامل گوگل موسوم به Wear OS بهره می‌برد و با اندروید ۴.۴ و بالاتر و iOS 9 و نسخه‌های بالاتر آن سازگار خواهد بود. بدنه‌ی این ساعت از جنس تیتانیوم، داخل آن از کولار (نام بازرگانی فیبر مصنوعی بسیار محکم و سبک که در ساختن روپوش ضد گلوله و بدنه قایق و هواپیما کاربرد دارد) و ۶ پیچ H-شکل ساخته شده است.

ساعت هوشمند هوبلو برخلاف بسیاری از رقبای خود که از فناوری کوالکام بهره می‌برند، از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای Z34XX اینتل با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت رم و نمایشگر امولد با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد. این ساعت ضد آب است و تا ۵۰ متر زیر آب دوام می‌آورد.

فروش این ساعت از اول ماه می (۱۱ اردیبهشت) آغاز می‌شود. جان کلاد بیور، مدیر بخش ساعت هوبلو در هلدینگ مارد LVMH به بلومبرگ گفته است که قیمت این ساعت حدود ۵۲۴۱ دلار خواهد بود.

ساعت هوشمند هوبلو یکی از ساعت‌های لاکچری است که پیش‌تر مشابه آن توسط تگ هوئر و مون‌بلان عرضه شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات