نسخه‌ی چینی ردمی نوت 5 در چند دقیقه به فروش کامل رسید

پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی چینی گوشی ردمی نوت ۵ که اخیرا توسط شیائومی معرفی شده است، در اولین فروش برق‌آسای خود طی چند دقیقه به اتمام رسید.
تبلیغات

نسخه‌ی چینی ردمی نوت ۵ روز گذشته برای خرید در دسترس قرار گرفت و تنها ظرف چند دقیقه، به‌طور کامل به فروش رفت. این موضوع چندان خارق‌العاده نیست؛ زیرا معمولا تعداد دستگاه‌هایی که در اولین نوبت به فروش گذاشته می‌شوند کم و تعداد افرادی منتظر فراهم شدن امکان ثبت سفارش محصول هستند بسیار زیاد است.

ردمی نوت ۵ پک چین، نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی ردمی نوت ۵ پرو است که در هند معرفی شد. طراحی این گوشی شبیه به نسخه‌ی جهانی آن است و صفحه‌نمایش آن همچنان ۶ اینچی و پردازنده‌ی آن اسنپدراگون ۶۳۶ است؛ اما این گوشی برخلاف مدل معرفی‌شده در هند از دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسی مجهز به هوش مصنوعی بهره می‌برد و سنسور دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی به فوکوس خودکار دوال پیکسل مجهز است و لنز آن می‌تواند تصاویر روشن‌تری ثبت کند. علاوه بر این، نسخه‌ی چینی ردمی نوت ۵ با اندروید اوریو و MIUI 9 عرضه می‌شود. گوشی‌هایی که با اندروید اوریو عرضه می‌شوند ملزم به پشتیبانی از پروژه‌ی تربل هستند. بنابراین، یکی دیگر از مزیت‌های نسخه‌ی چینی نسبت به نسخه‌ی جهانی یا هندی یا پک گلوبال که با اندروید نوقا عرضه شد، پشتیبانی از پروژه‌ی تربل و دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های اندروید از جمله وصله‌های امنیتی ماهانه است.

این گوشی در سه نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی با رم ۳، ۶۴ گیگابایتی با رم ۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم برای خرید در دسترس قرار گرفت و موجودی آن در عرض چند دقیقه به پایان رسید. فروش برق‌آسای بعدی احتمالا چند هفته‌ی دیگر انجام خواهد شد و شاید این بار شیائومی موجودی فروش را افزایش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات