سریع‌ترین خودرو؛ اولین برنامه‌ی نتفلیکس با موضوع خودروها

چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اولین برنامه‌ی خودرویی شبکه استریم نتفلکیس با عنوان «سریع‌ترین خودرو» از ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۷ با پخش همزمان ۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای در دسترس خواهد بود.
تبلیغات

شبکه‌ی استریم آنلاین بسیار موفق نتفلکیس، زمان پخش اولین برنامه‌ی خودرویی این شبکه را اعلام کرد. برنامه‌ی «سریع‌ترین خودرو» با هدف رویارویی خودروهای ارزان‌قیمت تقویت‌شده در برابر سوپراسپرت‌های شناخته‌شده‌ی جهان از روز جمعه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ در این سرویس عرضه می‌شود.

Netflix Fastest Car / سریعترین خودرو نتفلیکس

بر اساس توضیحات رسمی منتشرشده، فصل اول برنامه‌ی سریع‌ترین خودرو (Fastest Car) در ۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای تولید شده است و برخلاف برنامه‌های پرطرفداری خودرویی چون گرندتور (The Grand Tour) و تاپ گیر (Top Gear) در هر قسمت مسابقه‌ی جذاب سه خودروی تقویت و تیونینگ شده در مقابل سه سوپراسپرت پرقدرت و گران‌قیمت نمایش داده خواهد شد. همانطور که انتظار می‌رود، بخش زیادی از چالش‌های برنامه‌های خودروی ساخت آمریکا را مسابقات درگ تشکیل خواهند داد؛ در تریلر منتشرشده از این برنامه، وجود مسابقات درگ و البته مسابقه در پیست تأیید می‌شود.

Netflix Fastest Car / سریعترین خودرو نتفلیکس

بر اساس ویدئوی منتشرشده، خودروهای تیونینگ‌شده در این برنامه، مدل‌های ارزان‌قیمت آمریکایی از انواع وانت پیکاپ تا سدان‌های دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی و البته مینی‌ون هوندا اودیسه ۱۰۰۰ اسب بخاری در مقابل مجموعه‌ای از خودروهای اسپرت و سوپراسپرت‌ خواستنی جهان مانند دوج وایپر ACR Extreme، فراری 488 GTB، فورد GT، لامبورگینی هوراکان و اونتادور و مک‌لارن MP4 قرار خواهند گرفت.

متأسفانه مورد بسیار مهمی که این برنامه را ممکن است برای طرفداران دنیای خودرو عذاب‌آور کند، رویکرد تکراری آن در کلیشه‌ی خودروهای تیونینگ‌شده و سوپراسپرت است. آن‌طور که در ویدئو نمایش داده می‌شود، مالکان خودروهای تقویت‌شده با دانش فنی فراوان در برابر مالکان ثروتمند سوپراسپرت‌ها که صرفاً به‌ دنبال جلب توجه هستند و اطلاعات کمی از دنیای خودرو دارند، قرار خواهند گرفت.

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته اسپایدر / Lamborghini Huracan Performante Spyder

به‌عنوان اولین برنامه‌ی خودرویی اختصاصی نتفلکیس، امید است که «سریع‌ترین خودرو» بخشی را هم به نمایش تلاش خستگی‌ناپذیر فرآیند تقویت و تیونینگ خودروها اختصاص دهد. درواقع اگر این برنامه تمرکز اصلی خود را در نمایش عشق افراد به دنیای خودرو و پرهیز از جنگ خسته‌کننده‌ی مالکان خودروهای تیونینگ‌شده و سوپراسپرت قرار دهد، بدون شک می‌توان به آن امیدوار بود.

در پایان می‌توانید اولین تریلر منتشرشده از این برنامه را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات