شاتر: عکاسی از اسب توسط یک عکاس پرتره

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
یک عکاس پرتره توانسته است با عکاسی از سوژه‌های جالبی مانند اسب، تصاویر جالبی خلق کند.
تبلیغات

هنر عکاسی دنیای بسیار وسیعی دارد. وجود ژانر‌های مختلف و تجهیزات متنوع باعث شده است هر یک از عکاسان به تبحر در برخی از ژانر‌ها شناخته شوند. اما فیلیپ هامسر به‌عنوان یک عکاس حرفه‌ای پرتره، به‌تازگی پروژه‌ای از عکاسی از حیوانات انجام داده است و دیدن تصاویر ثبت‌شده خالی از لطف نیست.

فیلیپ هامسر یکی از هزاران عکاس حرفه‌ای است که خودآموز و با تمرین زیاد، اکنون تبحر زیادی در عکاسی و به‌خصوص ژانر پرتره دارد. وی در خصوص فعالیت خود در این هنر می‌گوید:

گاهی اوقات از من به‌عنوان یک عکاس درخواست‌‌های عجیبی برای عکاسی می‌شود و همیشه مشتاق و پذیرای چالش هستم. چند سال قبل، همسرم از من خواست که همزمان با بزرگ شدن فرزندانمان، از آن‌ها عکاسی کنم و همین موضوع باعث شد وارد دنیای عکاسی شوم. همسرم یک دوربین سامسونگ NX500 به من داد و عاشق عکاسی شدم و هر آن‌چه می‌توانستم از فیلم‌های آموزشی یوتیوب یاد گرفتم. پس از آن، عکاسی‌های مختلف مانند عروسی، نامزدی، مادر و کودک، نوزادی، سالمندان، کودکان، خانوادگی، محصولات، تجاری و مد را نیز تجربه کردم که بخش زیادی از آن‌ها پرتره بودند. من عاشق تجربه‌ی کارهای جدید و چالش هستم و این تجربه را بهترین راه یادگیری می‌دانم و هرگاه از من کاری تقاضا شود که آن ‌را قبلا امتحان نکرده‌ام، با کمال میل می‌پذیرم.

او در ادامه می‌گوید:

به‌تازگی شخصی از من خواست که هنگام سوارکاری از او عکاسی کنم. اما خودش از اسب پیاده شد و فقط از  اسبش عکس می‌خواست. من معمولا از افراد عکس می‌گیرم و این پیشنهاد من را شگفت‌زده کرد! باید استایل اسب را در نظر می‌گرفتم و تمرکز می‌کردم. مطمئن نبودم چه چیزی قرار است اتفاق بیفتد؛ چون نمی‌توان از اسب خواست که ژست خاصی بگیرد. با این حال این مورد عکاسی واقعا عالی بود و در نهایت عکس‌های شگفت‌انگیزی گرفتم.

در ادامه می‌توانید تصاویر زیبای خلق‌شده توسط این عکاس را تماشا کنید.

عکاسی اسب
اسب
عکاسی اسب
اسب
اسب
اسب
اسب
اسب
اسب
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات