چرا خرید اینترنتی بیمه ارزان تر است؟

پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با توجه به‌ رشد سال‌های اخیر کسب‌وکارهای اینترنتی مخصوصا در زمینه بیمه همواره در ذهن کاربران اینترنتی این سؤال مطرح می‌شود که چرا خرید اینترنتی بیمه ارزان‌تر است و این خرید چه تفاوتی با خرید حضوری دارد؟
تبلیغات

در جواب این سؤال باید گفت که دو عامل مهم برای قیمت یک محصول، یکی رقابتی بودن و دیگری شرایط فروشنده آن است.

در بازار اینترنتی رقابت برای فروش محصولات بسیار بیشتر از بازارهای محلی و حضوری است و افراد بیشتری فرصت آن را دارند که قیمت پایین‌تری نسبت به یک محصول ارائه کنند.

همچنین در بازار اینترنتی برندینگ فروشنده‌های اینترنتی به شکل وسیع‌تری صورت می‌گیرد و مخاطبان بیشتر منجر به مشتریان بیشتر می‌شود و این مقیاس زیاد مخاطبان شرایط فروشنده آن را بهبود می‌بخشد و فروشنده با توجه به فروش بیشتر قیمت پایین‌تری می‌تواند ارائه دهد.

در صنعت بیمه نیز همین روال وجود دارد و وجود فروشگاه اینترنتی بیمه نقش بسیاری در ارزان‌تر شدن بیمه‌نامه‌ها داشته است. فروشگاه آنلاین بیمه ماهان از این نوع فروشگاه‌های اینترنتی است. در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان شما می‌توانید خرید بیمه را به‌صورت آنلاین و ارزان‌تر از نمایندگی‌های حضوری انجام دهید.

همچنین می‌توانید قیمت‌ شرکت‌های مختلف بیمه‌ای را استعلام و مقایسه کنید و با توجه به رقابتی بودن آن‌ها قیمت‌های مناسب‌تری برای خرید بیابید.

اما این تمام مزایای خرید اینترنتی بیمه ماهان نیست و با توجه به تخفیف‌های اختصاصی بیمه ماهان از شرکت‌های مختلف بیمه قیمت‌ها در اپلیکیشن و وبسایت بیمه ماهان با قیمتی پایین‌تر نسبت به وبسایت‌های مشابه و با تخفیف‌های بسیاری ارائه می‌شود.

بیمه ماهان

به‌طور مثال:

بیمه‌ بدنه در وبسایت بیمه ماهان 80% تخفیف دارد و همراه با هدیه‌ای ویژه به کاربران ارائه می‌شود. (برای خرید با 41752800 تماس حاصل کنید)

همچنین بیمه شخص ثالث ارزان‌تر از قیمت‌های نمایندگی‌های مختلف است.

بیمه آتش سوزی با 75 % تخفیف و بیمه مسافرتی نیز با 50% تخفیف ارائه می‌شود و برای بیمه عمر، بیمه حوادث و بیمه مسئولیت نیز مزایای مختلفی در نظر گرفته شده است. برای خرید بیمه مسافرتی و بیمه آتش سوزی، سرقت و زلزله کلیک کنید.

در فروشگاه بیمه ماهان برای خرید این بیمه نامه‌ها نیاز به مراجعه حضوری نیست و تنها با مراجعه به وبسایت بیمه ماهان یا از طریق اپلیکیشن آن بیمه‌نامه خود را خریداری و آن را درب منزل یا محل کار خود به‌صورت رایگان دریافت کنید.

همچنین صدور تلفنی بیمه‌نامه امکان پذیر است. می‌توانید با شماره 41752800 تماس بگیرید و هم از مشاوره تخصصی بیمه توسط کارشناسان مجرب این شرکت به‌صورت رایگان استفاده کنید، هم بیمه نامه خود را صادر و مبلغ آن را هنگام تحویل درب منزل یا محل کار خود بپردازید.

توجه داشته باشید که فروشگاه آنلاین بیمه دارای مجوز رسمی از بیمه مرکزی ایران است و با یکی از بزرگ‌ترین کارگزاری‌های رسمی بیمه کشور در این زمینه همکاری می‌کند تا برای کاربران گرامی تجربه‌ی یک خرید آسان و مطمئن با بهترین قیمت را تداعی کند.

برای مراجعه به وبسایت بیمه ماهان کلیک کنید و برای دانلود اپلیکیشن آن نیز به مارکت‌های معتبر اندروید مراجعه کنید.

 اینستاگرام بیمه ماهان: BIMEMAHAN

 تلگرام بیمه ماهان: BIMEMAHANAIR

تلفن: 41752800

بیمه ماهان

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان با هدف توسعه فرهنگ بیمه و بازار اینترنتی آن توسط کارگزاری رسمی بیمه و یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین نمایندگی‌های بیمه کشور تأسیس شده است.

ما در بیمه ماهان همواره سعی بر این داریم که سه اصل مهم در خریدهای اینترنتی (‌قیمت، کیفیت و پشتیبانی) را رعایت و از این طریق خاطره‌ی یک خرید آسان و دلچسب را برای شما تداعی کنیم.

بیمه ماهان در زمینه‌های مختلفی همچون: بیمه مسافرتی، بیمه حوادث، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه درمان تکمیلی، بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث و بیمه مسئولیت فعالیت دارد و در این راه با شرکت‌های معتبری همچون بیمه سامان، بیمه رازی، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان، بیمه دی، بیمه دانا، بیمه ایران، بیمه آسیا و بیمه کارآفرین همکاری می‌کند.

بیمه ماهان برای تمام اگرهای شما

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات