مرسدس بنز AMG GT R با تیونینگ دومانیگ معرفی شد

سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
یک تیونر آلمانی، خودروی اسپرت و مشهور مرسدس بنز AMG GT R را با قدرت ۷۶۹ اسب بخار و توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۲.۹ ثانیه، عرضه کرده است.
تبلیغات

درحالی‌که تعداد زیادی از علاقه‌مندان مرسدس بنز و محصولات AMG، در انتظار سری بلک از خودروی کوپه و اسپرت AMG GT هستند، یک تیونر آلمانی دست به تقویت این محصول زده است. بنا به اعلام رسمی مدیران AMG، مدل‌های جدید این برند با آپشن‌های سری بلک ( Black Series badge) تا سال ۲۰۲۰ عرضه نخواهند شد. تا آن زمان، تیونرهایی مثل دومانیگ اوتودیزاین (Domanig Autodesign) با ارتقاء محصولات AMG، محبوبیت زیادی خواهند داشت.

AMG GT R tuning

امروزه، یک هوادار متمول خودروهای مرسدس بنز، می‌تواند با خرید AMG GT R به قیمت ۱۶۰ هزار دلار و تحویل آن به مهندسان شرکت دومانیگ اوتودیزاین، صاحب یکی از سریع‌ترین خودروهای دنیا در کلاس اسپرت باشد. پس از این، با همکاری شرکت تیونینگ ایمسا (IMSA)، توربوشارژرهای پیشرانه‌ی ۸ سیلندر و ۴ لیتری، بروزرسانی می‌شوند، ضمن اینکه اگزوزهای جدید و حتی رادیاتور کمکی و فیلترهای هوای اسپرت نیز جایگزین خواهند شد. مرسدس بنز AMG GT R در حالت استاندارد، قدرت ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر فراهم می‌کند، اما در نسخه‌ی تیونینگ شده، قدرت ۷۶۹ اسب بخار و گشتاور ۹۶۰ نیوتن‌متر خواهد داشت.

AMG GT R tuning

فراموش نکنیم، مرسدس بنز AMG GT R با تجهیزات اصلی، در زمان ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، اما نسخه‌ی دومانیگ اوتودیزاین، ۲.۹ ثانیه پس از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. این محصول، در سیستم‌های الکترونیکی و نرم‌افزاری مربوط به تجهیزات فنی، خصوصا عملکرد گیربکس نیز؛ بروزرسانی شده است تا رسیدن به نهایت سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت در کمترین زمان، ممکن باشد. محصول دومانیگ اوتودیزاین، ظرف ۸.۸ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

AMG GT R tuning

ظاهر این خودرو، با هدف عملکرد بهتر و افزایش توانایی‌های آیرودینامیک، تغییر داده شده است. سیستم تعلیق و فنربندی جدید خودرو هم، کاهش ارتفاع به میزان ۳ سانتیمتر داشته است، ضمن اینکه می‌تواند به صورت دستی، تنظیم ارتفاع شود. رینگ‌های جلو و عقب این نسخه از مرسدس بنز AMG GT R، به ترتیب با سایزهای ۲۰ اینچ و ۲۱ اینچ، همراه لاستیک‌های میشلن سوپر اسپرت ۲۷۵/۳۰ و ۳۲۵/۲۵ ارائه می‌شوند.

AMG GT R tuning
AMG GT R tuning
AMG GT R tuning
AMG GT R tuning
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات