گلکسی اس 9 پلاس از کالبدشکافی ifixit امتیاز ۴ گرفت

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پرچم‌دار جدید سامسونگ، گلکسی S9 پس از کالبدشکافی ifixit توانست امتیاز تعمیرپذیری ۴ را کسب کند.
تبلیغات

به‌تازگی شرکت ifixit اقدام به کالبدشکافی پرچم‌دار جدید کهکشانی‌ها یعنی گلکسی اس ۹ پلاس کرده و میزان تعمیرپذیری این گوشی را مورد بررسی قرار داده است. طبق بررسی‌های متخصصان این شرکت، گلکسی اس ۹ پلاس توانست امتیاز پایین ۴ از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. کمی قبل، دیگر محصول سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ نیز همین امتیاز را کسب کرده بود.

گفتنی است گوگل پیکسل دو ایکس ال، توانسته بود امتیاز قابل قبول ۶ را دریافت کند که نشان از تعمیرپذیری خوب آن است. همچنین اسنشال فون پس از بررسی‌ها، امتیاز بسیار پایین یک دریافت کرد.

دوربین دوگانه اس 9 پلاس

با باز شدن پنل پشتی گلکسی اس ۹ پلاس، به دوربین دوگانه با دیافراگم متغیر آن مواجه می‌شویم. با آن که این گوشی از دو لنز برخوردار است؛ اما هر دو سنسور در یک کانکتور قرار دارند. دوربین جلو و سنسور تشخیص عنبیه نیز در سوی دیگر قرار دارند که در مجموع ۴ سنسور دریافت تصویر را تشکیل می‌دهند.

باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با چسب به بدنه متصل شده و برای جدا کردن آن نیاز به استفاده از مقدار زیاد گرما غیرقابل انکار است. مادربورد گوشی نیز به راحتی جدا می‌شود و ماژول‌های زیادی از جمله پردازنده دستگاه در آن قرار دارند. آخرین قطعه صفحه‌نمایش است که برای جداسازی آن به ابزار و اعمال حرارت نیاز است.

باتری گلکسی اس 9 پلاس

در نهایت باید گفت کسب امتیاز ۴ توسط گلکسی اس ۹ پلاس، نشان از تعمیرپذیری سخت این دستگاه است و دلیل این امر مشکل بودن روال تعویض باتری و صفحه‌نمایش در این محصول عنوان شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات