فروشگاه اختصاصی تکنو در مجتمع علاالدین افتتاح شد

یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تکنو اولین فروشگاه اختصاصی گوشی‌های هوشمند خود در ایران را افتتاح کرد. این برندشاپ در طبقه همکف مجتمع علاالدین قرار دارد.
تبلیغات

تکنو یکی از تازه‌واردان بازار گوشی‌های هوشمند در ایران است. این برند چینی که فروش بسیار خوبی در آفریقا را تجربه می‌کند، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای ورود به بازار ایران انجام داده است. مدیران تکنو در همین راستا و برای افزایش ارزش برند خود بین کاربران ایرانی، طی مراسمی اقدام به افتتاح برندشاپ خود در مجتمع علاالدین کرد. این فروشگاه که در طبقه‌ی اول این مجتمع قرار دارد، مکانی ایده‌آل جهت کار و آشنایی با محصولات جدید تکنو برای کاربران خواهد بود.

فروشگاه تکنو در علاالدین
فروشگاه تکنو در علاالدین
فروشگاه تکنو در علاالدین
فروشگاه تکنو در علاالدین
فروشگاه تکنو در علاالدین

آلوین لیو مدیر تکنو در ایران در مراسم امروز و در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص علت افتتاح فروشگاه اختصاصی گوشی‌‌های هوشمند این شرکت در ایران گفت:

تکنو شرکتی بین‌المللی است و هیچ‌گاه وارد بازاری تنها برای فروش محصولات خود نشده است. ما در تکنو به نحوه‌ی نگاه بازار و مشتریان، به برند خود اهمیت زیادی می‌دهیم. این فروشگاه اولین برندشاپ ما در ایران است و نقش بسیار مهمی برای ما ایفا خواهد کرد. این فروشگاه اولین تجربه‌ی ما از همکاری با شرکای ایرانی و تعامل مستقیم با خریداران خواهد بود. ما به ایران آمده‌ایم که بمانیم و سرمایه‌گذاری طولانی‌مدتی خواهیم کرد.
فروشگاه تکنو در علاالدین

مدیر تکنو موبایل در ایران در ادامه و در پاسخ به سوال بازار هدف این شرکت در کشور گفت:

در تکنو ما محصولات گسترده‌ای از انواع پایین‌رده و ابتدایی تا پرچمداران را تولید می‌کنیم. در بازار ایران و در ابتدا تمرکز خود را بر کسب سهمی از بازار محصولات ابتدایی و میان‌رده خواهیم گذاشت. اما این قابلیت را در خود می‌بینیم که مدل‌های رده‌بالا و پرچمداران خود را نیز در ایران عرضه کنیم.

لیو در پایان و در پاسخ به شرایط همکاری با شرکت یاس برای فعالیت در ایران و میزان رضایت تکنو از این همکاری اعلام کرد:

بله قطعا. شرکت یاس سابقه و نام درخشانی در بازار ایران دارد. این شرکت پیش از این تجربه‌ی عرضه و وارد کردن برند‌های تازه به بازار گوشی‌های هوشمند را دارد. ما در سال گذشته شاهد تلاش گسترده‌ی یاس برای شناساندن تکنو در بازار ایران بودیم. پیش از این کسی در ایران شناختی از برند تکنو نداشت. اما امروز عاملان فروش و کاربران زیادی شناخت خوبی از برند تکنو دارند.
فروشگاه تکنو در علاالدین

در ادامه محمود سفار مدیر شرکت یاس در پاسخ به چرایی همکاری با تکنو و امکان تاسیس برندشاپ‌های دیگری از این برند در کشور گفت:

گسترده شدن بازار تکنو اولین اولویت ما است. ما طی ۶ ماه بررسی محصولات تکنو، اکنون اطمینان زیادی به کیفیت بالای سخت‌افزار و نرم‌افزار این گوشی‌های هوشمند داریم و درصد خرابی بسیار پایین نیز خود گواه این مدعی است. شرکت یاس همواره در تلاش بوده بهترین خدمات را به کاربران ارایه دهد. ما در تلاش هستیم به زودی در شهرهای دیگر نیز اقدام به افتتاح برندشاپ تکنو کنیم. هم‌چنین شهر تهران نیز در آینده برندشاپ‌های بیشتری از تکنو را به خود خواهد دید.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات