شاپ اینتکس نمایندگی محصولات بادی اینتکس‌‌ در ایران

یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت اینتکس با تولید انواع محصولات بادی اصلی اینتکس با کیفیت بالا، اورجینال و قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه، بازارهای جهانی را در این صنعت در دست گرفته است.
تبلیغات

شرکت آمریکایی اینتکس بسیاری از محصولات بادی را مانند شناورهای بادی تفریحی، ورزشی، لوازم مسافرتی و کمپینگ، انواع تختخواب بادی یک نفره و دو نفره، کاناپه‌ی بادی تختخواب‌شوی یک نفره و دو نفره، تشک بادی یک نفره و دو نفره، قایق بادی حرفه‌ای و تفریحی، استخر بادی بزرگسال و کودک، استخرهای پیش‌ساخته‌ی مستطیلی و دایروی، جکوزی بادی دایره‌ای و شش ضلعی، مبل بادی، مبل شنی، چادر مسافرتی، قلعه‌ی بادی، جامپینگ بادی، وان بادی، پمپ برقی و پمپ دستی اینتکس و بسیاری دیگر از محصولات مشابه را برای رفاه تمامی افراد کل جهان نسبت به نوع استفاده با تنوع بالا و رنگ‌بندی زیبا عرضه می‌کند.  

فروشگاه اینتکس

چادر مسافرتی یکی از لوازم ضروری و کاربردی در مسافرت‌ها و تفریحات خارج از شهر در چهار فصل‌ سال است که بسیاری از خانواده‌ها برای راحتی بیشتر با خود به سفر می‌برند، این چادرها با تنوع بالا توسط برندهای خارجی و ایرانی در مدل‌های اتوماتیک ایرانی و چینی، عصایی، فنری ایرانی، در اندازه‌های بزرگ و کوچک تولید می‌شوند. نام‌ چادرهای مسافرتی که در بازار ایران به فروش می‌رسد، مواردی مانند چادر مسافرتی اف آی تی fit، کلمبوس Columbus، کلمن Coleman، کیت خاوران kit، بست وی bestway، اینتکس intex، سامسونگ Samsung، نقره silver، آکسفورد Oxford، شاتل shuttle، فخر ایران Enjoining Iran، ناگوا Nagawa، هلال احمر Red Crescent، چادر مسافرتی برزنتی با قابلیت نصب به وسیله‌ی میله‌های آهنی با ضخامت و مقاومت بالا، چادر هلال احمر بزرگ و کوچک دو پوش ضد آب است. 

فروشگاه اینتکس

قایق بادی اینتکس حرفه‌ای یا تفریحی که برای شکار، ماهیگیری در رودخانه، تالاب، سد و دریا استفاده می‌شود، در اندازه‌های مختلفی موجود است که نسبت به استفاده و تعداد نفرات خریداری می‌شوند. قایق‌های بادی شرکت اینتکس و شرکت بست وی آمریکا هر کدام از مزیت‌های مختلفی برخوردار هستند و می‌توان گفت که نوع استفاده‌‌ی آن‌ها نیز تفاوت دارد. در بیشتر قایق‌های بادی با کف فایبرگلاس یا کف آلومینیومی که از وزن بیشتر و استقامت بالایی برخوردار هستند، می‌توان موتور بنزینی از ۲ اسب بخار تا ۴۰ اسب بخار نصب و استفاده کرد که کار را برای ماهیگیری و شکار یا تفریحات قایقرانی آسان‌تر می‌سازد و دیگر نیاز به پارو زدن نیست. البته بسیاری از افراد علاقه دارند که با پارو در آب حرکت کنند که خود نوعی ورزش سالم و پرتحرک به شمار می‌رود، در این حالت می‌توان از قایق‌های سبک‌تر مانند قایق مارینر ۳ و ۴ نفره، سی هاوک ۲، ۳ و ۴ نفره یا قایق اکسکروشن ۳، ۴ و ۵ نفره استفاده کرد.

آدرس : تهران، مرزداران، خیابان ایثار، نبش کوچه نامدار ۴ (بر خیابان اصلی)، پلاک ۸، واحد ۲

تلفن‌های تماس  : ۰۲۱۴۴۳۸۱۱۴۹ - ۰۲۱۴۴۳۸۱۱۵۰ - ۰۹۱۲۸۳۸۳۸۵۰

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات