تیزر های تبلیغاتی جدید سامسونگ برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کره جنوبی

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برای کهکشانی‌های جدید خود چند ویدیوی تبلیغاتی جدید تدارک دیده است که بهترین ویژگی‌های اس ۹ و اس ۹ پلاس را به نمایش می‌گذارند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ، بازاریابی گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را آغاز کرده و اکنون چند ویدیوی تبلیغاتی جدید برای این دو گوشی منتشر کرده که برترین ویژگی‌های این دو کهکشانی را به نمایش می‌گذارند. این ویدیو‌های تبلیغاتی برای بازار کره جنوبی هستند؛ اما انتظار می‌رود که تبلیغاتی که برای بازارهای دیگر جهان تهیه می شوند نیز این ویژگی‌ها را به نمایش بگذارند.

برترین ویژگی‌های گلکسی اس 9

یکی از ویژگی‌های برجسته در آگهی تبلیغاتی اول ویژگی فوق العاده Super Slow-Motion است. هر دو کهکشانی سامسونگ قادر به ثبت ویدیوهایی با ۹۶۰ فریم بر ثانیه هستند که بالاترین مقدار در گوشی های هوشمند است (البته سونی این قابلیت را پیش‌تر با گوشی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم معرفی کرده بود). بدون شک با استفاده از این ویژگی می‌توانید فیلم های سرگرم کننده ای ضبط کنید که لحظه ای کوتاه را به چند ثانیه هیجان انگیز تبدیل می‌کنند. با این حال توجه داشته باشید که فیلم‌های Super Slow Motion با کیفیت ۷۲۰ پیکسل ضبط می‌شوند.

آگهی دوم روی ویژگی‌ای تمرکز دارد که آن را در هیچ یک از گوشی‌های بازار پیدا نمی‌کنید. در دو گوشی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس تغییر اندازه دیافراگم لنز دوربین از F۱.۵ به F۲.۴ ممکن است و می‌توان با استفاده از این ویژگی کیفیت عکس‌ها در نور کم را بهبود بخشید و در روز نیز تصاویر شفاف‌تری ثبت کرد. 

سامسونگ، AR emoji را یکی از بهترین ویژگی‌های اس ۹ می‌داند. این ویژگی با استفاده از دوربین جلو، چهره کاربر را اسکن کرده و در نهایت یک عکس دیجیتال از چهره کاربر تهیه می‌کند. آواتار مورد بحث به حرکت کردن و صحبت کردن کاربر واکنش نشان می‌دهد. هم‌چنین مجموعه‌ای از برچسب ها در اختیار شما قرار دارند و می‌توانید آن‌ها را روی آواتار خود استفاده کنید و تصویر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

به نظر شما، بهترین ویژگی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات