سامسونگ از بیکسبی در راهنمای صوتی تنظیمات گلکسی اس 9 استفاده می‌کند

پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سامسونگ قصد دارد از بیکسبی در راهنمای صوتی تنظیمات اولیه‌ی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس استفاده کند.
تبلیغات

دستیار صوتی سامسونگ، بیکسبی در ابتدای عرضه با موفقیت چندانی همراه نشد؛ اما به لطف چندین به‌روزرسانی موفق شد توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را گسترش دهد. شاید این دستگاه بهترین دستیار هوشمند موجود نباشد؛ اما سامسونگ همچنان در تلاش است که تصورات اولیه نسبت به آن را بهبود بخشد. اخیرا گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد دستیار صوتی بیکسبی را به همراه دوربینی پیشرفته در گلکسی اس ۹ به‌ کار گیرد.

البته هنوز مشخص نیست که این قابلیت دقیقا شامل چه ویژگی‌هایی می‌شود؛ اما واضح است که بیکسبی تا زمان عرضه گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، فوت‌و‌فن‌های جدید بسیاری آموخته است. با این وجود، گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد از دستیار صوتی خود برای هدایت کاربران در مراحل اولیه راه‌اندازی گوشی هوشمند جدید استفاده کند.

اخیرا کد کشف‌شده در سیستم عامل اوریو که برای گلکسی نوت ۸ آماده می‌شود، به‌ویژه در قسمت SetupWizard APK، نشان از آن دارد که ممکن است بیکسبی قادر به هدایت کاربران جدید در مراحل اولیه راه‌اندازی دستگاه‌هایشان باشد.

با توجه به اینکه تنظیم گوشی‌های هوشمند سامسونگ، کمی پیچیده‌تر از برخی دستگاه‌های دیگر نظیر پیکسل است، به‌کارگیری قابلیت جدید می‌تواند بسیار مفید واقع شود. به‌عنوان مثال کاربران می‌توانند به‌جای تایپ کردن، به‌سادگی از صدای خود برای پاسخ دادن به سؤالاتی که در طول فرآیند راه‌اندازی پرسیده می‌شود، استفاده کنند.

البته به خاطر داشته باشید که شواهد به‌دست‌آمده از کارکنان XDA، در مورد نسخه بتای اندروید اوریو گلکسی نوت ۸ صدق می‌کند و ممکن است در گلکسی اس ۹ متفاوت باشد. اما با توجه به تلاش‌هایی که سامسونگ در حوزه‌ی هوش مصنوعی به خرج می‌دهد، این ویژگی می‌تواند یکی از ترفندهای جدیدی باشد که بیکسبی تا زمان عرضه گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس آموخته است.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات