راهنمای انتخاب و خرید هدست اداری و مرکز تماس برای کامپیوتر و تلفن

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
چه شما صاحب کسب‌وکار کوچکی باشید چه کسب‌وکار بزرگ، یکی از بخش‌های مهم کار شما ارتباط مؤثر با مشتری است.
تبلیغات

در دنیای تجاری امروز با گسترش امکانات مراکز ارتباط (Contact Center) و مراکز تماس (Call Center) و جا افتادن بیشتر فروش تلفنی بین افراد بخش بزرگی از ارتباط مراکز تماس، مراکز فروش و حتی مراکز فروش اینترنتی از طریق تماس یا پاسخگویی تلفنی صورت می‌گیرد. حجم بالای تماس ورودی و خروجی روزانه حتماً بسیاری از شما را ترغیب به استفاده از هدست کرده است. در این مقاله سعی می‌کنیم به معرفی دقیق‌تر انواع هدست‌ها و کاربرد هر یک بپردازیم به امید این‌که کمکی در جهت انتخاب مناسب‌ترین هدست برای محیط کار شما انجام داده باشیم، با ما همراه باشید.

هدست‌های کامپیوتری اکیوتون

با توجه به زیرساخت و سیستم مرکز تماس و یا مرکز تلفن مورد استفاده شما ممکن است از هدست کامپیوتری یا تلفنی استفاده کنید. با گسترده شدن مراکز تماس اکثراً برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به‌جای تهیه تلفن سخت‌افزاری برای همه افراد اداره یا مرکز تماس، سیاست‌ها به سمت استفاده از تلفن نرم‌افزاری Soft-Phone پیش می‌رود. در ادامه به معرفی هدست‌های کامپیوتری اکیوتون Accutone می‌پردازیم که همگی فیش اتصال USB دارند از طریق درگاه USB به سیستم شما وصل می شوند همگی دارای کارت صدای دیجیتال بهینه شده جهت VoIP بوده از این رو به کارت صدای سیستم کامپیوتر شما نیازی ندارند و مهم تر از همه به اصطلاح می‌توانیم بگوییم Plug and Play یعنی بدون نیاز به نصب درایور به محض اتصال به سیستم از آن استفاده کنید؛ بعد از معرفی هدست های کامپیوتری به معرفی هدست‌های تلفنی اکیوتون می‌پردازیم.

هدست

  هدست اپراتوری مدل UM200-UC و UB200-UC

مدل ۲۰۰ مدل مقرون به صرفه، برای مراکز تماس با تعداد نسبتا کم (کمتر از ۳۰ نفر) مناسب هست. اسپیکر استاندارد آن صدای ورودی و خروجی مناسبی در اختیار شما و مشتری قرار می‌دهد. این هدست با استاندارد های مرکز تماس متناسب هست و با همه تلفن های نرم‌افزاری (Soft Phone) ها سازگاری دارد. بسته به کاربرد خود می‌توانید مدل تک گوش یا دو گوش آن را تهیه کنید.

 هدست اپراتوری مدل UM610-UC و UB610-UC

هدست‌های سری ۶۱۰ به هدست جان سخت معروفند و به دلیل پر طرفدار بودنشان هم به صورت کامپیوتری و هم به صورت تلفنی(مدل های WM610 و WB610  (ارائه می‌گردند این هدست‌ها گوشی نسبتا بزرگتری به بقیه هدست‌ها دارند و با پوشاندن کل گوش میزان تمرکز اپراتور را بالا می‌برند و از طرفی دیگر انعطاف پذیری بالای این هدست به دلیل بالابردن مقاومت آن طول عمرش را نسبت به هدست‌های دیگر بسیار بالا می‌برد. بنابر این اگر شما مرکز تماسی دارید که اپراتور در آن بسیار از هدست استفاده می کند و احتمال جابه‌جایی هدست روی سر زیاد است بهترین گزینه برای شما مدل ۶۱۰ است.

 هدست اپراتوری مدل  UM1010-ENC و UB1010-ENC

اگر مرکز تماسی فعال و پر سرو صدا با تعداد زیادی اپراتور دارید که محیط پرنویزی را ایجاد می‌کنند حتماً حذف نویز برای مجموعه شما مهم‌ترین گزینه هست، هدست‌های مدل ۱۰۱۰ با بهره‌مندی از تکنولوژی ENC 30 دسی بل حذف نویز ارائه می‌دهد و به عبارتی حدود 90% از نویز محیط شمارا کنسل کرده و هنگام صحبت کردن با مشتری صدای اطراف شما مزاحمتی برای فرد پشت خط ایجاد نمی‌کند. برای متوجه شدن بهتر این قابلیت شما می توانید به وبسایت مراجعه کرده و در قسمت هدست ۱۰۱۰ به تست حذف نویز گوش دهید تا میزان تاثیر تکنولوژی ENC برای شما روشن شود. این هدست نیز مانند مدل های دیگر هر دو نوع تک گوش و دو گوش را دارا هست.

  هدست های تلفنی اکیوتون

ممکن است شما از تلفن سخت‌افزاری (رومیزی) در محل کار خود استفاده کنید ولی به دلیل افزایش فشار کاری و زیاد بودن تماس‌های ورودی و خروجی ترجیح دهید از هدست استفاده کنید هدست‌های اکیوتون از طریق اتصال به کابل رابط قابلیت استفاده با انواع تلفن های تحت شبکه و سانترال را دارا است. در ادامه به معرفی هدست‌های تلفنی می پردازیم:

هدست

 هدست مدل TM310MKll و TB310MKll

هدست تلفن مدل ۳۱۰ به دلیل طراحی ظریف و سبکی که دارد مورد توجه قرار می‌گیرد به دلیل داشتن این ویژگی اگر هدست مدت طولانی روی سرشما قرار بگیرد احساس خستگی برای شما ندارد، طراحی بهینه در کنار ظاهر جذاب هدست و همینطور قیمت نسبتا مناسب آن این هدست را به یکی از برترین‌های سری تلفنی تبدیل می‌کند. همینطور میکروفن این هدست همانند هدست ۱۰۱۰ از به روزترین تکنولوژی دنیا بهره می برد و کیفیت صدای مطلوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

هدست مدل TM710-QD و TB710-QD

هدست تلفن مدل ۷۱۰ از نظر طراحی، کیفیت ساخت و قیمت می تواند مناسب‌ترین گزینه باشد و به عبارتی نکات مثبت همه هدست‌ها را در حد نسبتا مطلوبی دارد و به همین علت در سال 2008 برنده بهترین طراحی سال شد، این هدست مانند مدل ۶۱۰ استحکام نسبتا بالایی دارد به علاوه وزن نسبتا کمی داشته و از نظر قیمت کاملا مقرون به صرفه هست همچنین مانند مدل های دیگر هر دو مدل تک گوش و دو گوش را دارا هست.

هدست مدل TM910و TB910

هدست تلفن مدل ۹۱۰ هدستی با طراحی حرفه ای که به افزایش بهره وری حین مکالمه کمک میکند کیفیت ساخت خوبی داشته که علاوه بر انعطاف‌پذیری در مقابل ضربه نیز مقاوم هست، این هدست دارای ۳ میکروفن انتقال صدا بوده که برای مرکز تماس شلوغ و پر سر و صدا مناسب هست. به علاوه طراحی بهینه و منحصر به فرد و بهرمندی از تکنولوژی های روز دنیا در ساخت این هدست این محصول را منحصر به فرد می کند.همچنین سری ۶۱۰ و 7RJ  از جمله هدست‌های تلفن اکیوتون است که با مراجعه به وب سایت اکیوتون می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری از آن‌ها مشاهده کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت‌ها می‌توانید به وبسایت ما به نشانی Accutone.ir مراجعه کرده و همچنین برای راهنمایی انتخاب محصول می‌توانید با شماره 021 – 82437000 تماس برقرار کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات