سرفیس پرو 4 مایکروسافت مشکل پرش صفحه‌ نمایش دارد

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد سرفیس پرو ۴ مایکروسافت از مشکلی بسیار جدی در صفحه‌ نمایش دارد.
تبلیغات

طبق گزارش بسیاری از کاربران، Surface Pro 4 مایکروسافت از مشکل پرش تصویر رنج می‌برد. کاربران این دستگاه در بسیاری از انجمن‌ها از بروز چنین مشکلی ابراز نگرانی کرده‌اند. این معضل از سال گذشته آغاز و تاکنون در بسیاری از صفحات و انجمن‌ها گزارش شده است.

طبق گفته‌ی کاربران، مشکل پرش تصویر اغلب پس از بالا رفتن دمای پردازنده ایجاد و سبب می‌شود برخی کاربران برای رهایی از این مشکل از فریزر برای خنک کردن دستگاه خود استفاده کنند. در حال حاضر این مشکل با نام Flickergate شناخته می‌شود و حتی کاربران برای گزارش مستقیم آن به مایکروسافت، سایتی به همین نام ایجاد کرده‌اند.

در این سایت عنوان شده است که بروز مشکلاتی نظیر پرش تصویر یا مشکلات مربوط به باتری، اغلب پس از پایان یافتن زمان گارانتی یک‌ساله رخ می‌دهد که در نهایت باعث می‌شود کاربران برای رفع مشکل دستگاه خود متحمل پرداخت هزینه‌های گزافی شوند.

ناگفته نماند که ردموندی‌ها از وجود این مشکل آگاهی دارند و در حال بررسی روش‌های مختلف برای رفع آن هستند. متأسفانه تاکنون هیچ راه‌ حل قطعی برای رفع این ایرادات اعلام نشده و کاربران زیادی را از خرید خود پشیمان کرده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات