هواوی به رتبه‌ی ۲۵ رده‌بندی Brand Finance Global 500 رسید

جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی موفق شده تا در آخرین رده‌بندی برند فایننس به رتبه‌ی بیست و پنجم صعود کند که دستاوردی بزرگ برای این کمپانی چینی است.
تبلیغات

برند فایننس (Brand Finance)، ،آژانس مشاوره معتبر جهانی است که سالانه رتبه‌بندی برندهای با ارزش در سراسر جهان را منتشر می‌کند. این موسسه چندی پیش لیست برترین برندهای سال ۲۰۱۸ را نیز منتشر کرده که براساس آن هواوی در این لیست که با عنوان Global 500 شناخته می‌شود، موفق شده تا به رتبه‌ی بیست و پنجم صعود کند. ارزش برند هواوی در سال ۲۰۱۸ براساس گزارش برند فایننس با رشدی ۵۰ درصدی به بیش از ۳۸.۰۴۶ میلیارد دلار رسیده است. 

Brand Finance، به عنوان یک شرکت مشاوره استراتژیک ، هر ساله هزاران برند تجاری مشهور جهان را ارزیابی می‌کند. این آژانس ‌یکی از معتبرترین آژانس‌های ارزیابی ارزش برند در جهان است و معیار انتخاب دقیق آن نه تنها شاخص قدرت برند (BSI) بلکه همچنین وفاداری تجاری، سرمایه‌گذاری، بازاریابی و سایر فاکتورها است. 

هواوی در طول سه سال اخیر رشد ملموسی را در این رده‌بندی شاهد بوده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

  • رتبه 47 در Brand Finance Global 500 2016 
  • رتبه 40 در Brand Finance Global 500 2017
  • رتبه 25 در Brand Finance Global 500 2018

علاوه بر پیشرفت سالانه در لیست منتشرشده توسط Brand Finance، هواوی در سایر رده‌بندی‌ها نظیر BrandZ Top 100 Brands و Interbrand's "Best 100 Brands  نیز رشد قابل توجهی را شاهد بوده است. 

سال  ۲۰۱۷  برای هواوی را باید یک سال همراه با پیشرفت‌ خواند. هواوی طی سال گذشته‌ی میلادی محصولات شاخصی را نظیر میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو راهی بازار کرد. هواوی همکاری خود با کمپانی‌های نظیر  لایکا، سیستم طراحی  پورشه، گوگل و سایر برندهای برتر را بیش از پیش افزایش داده تا به بهبود تجربه کاربر ادامه دهد. سال ۲۰۱۸ فرصتی است تا این شرکت بازهم آثار بسیار با ارزش‌تری را در MWC به ارمغان آورد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات