بازی های موبایل هفته سوم بهمن 1396

جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
در این مقاله بهترین بازی‌های موبایل هفته مانند بازی ترسناک Forgotten Hill Mementoes و بازی بتل رویال Survival Squad را معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

سومین هفته بهمن را نیز پشت سر گذاشته‌ایم و این هفته نیز شاهد بازی‌هایی جذاب و سرگرم‌کننده بودیم. در بهترین‌ بازی‌های اندروید، دو بازی با موضوع Survival داریم که در یکی از آن‌ها باید از زندان فرار کنید و در دیگری نیز در سبک بتل‌رویال برای جان‌تان بجنگید. این هفته همینطور بازی خوش ساخت Forgotten Hill Mementoes را داریم که اثری ترسناک و دلهره‌آور است. اگر به‌دنبال بازی‌ای با دنیایی رنگارنگ می‌گردید، حتماً بازی Twisty Board 2 را نصب و تجربه کنید.

شما همینطور می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی‌های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به‌دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Forgotten Hill Mementoes

Forgotten Hill Mementoes

مقاله‌های مرتبط:

    با مرور افسانه‌ها به داستانی قدیمی می‌رسیم، جایی که شخصی دیوانه با اهداف شیطانی، دست به انجام کارهای نفرت‌انگیزی مانند کشتن انسان‌ها و حیوانات می‌زند. بازی Forgotten Hill Mementoes چهارمین نسخه از مجموعه Forgotten Hill است که با ارائه‌ی داستانی ترسناک، اتمسفر و معماهای جذابی را دردسترس قرار می‌دهد. بازی محیط و معماهای پیوسته دارد و درنتیجه باید مرحله به مرحله معماها را حل کنید. طراحی محیطی این بازی اما دیگر ویژگی‌ قابل اشاره آن است و باید انتظار خشونت قابل‌ توجهی را در جریان بازی داشته باشید. پنج فصل مختلف، گرافیکی زیبا و مرتبط با خط داستانی، ده‌ها معما برای به حرکت در آوردن سلول‌های خاکستری ذهن شما و وجود راهنما برای افرادی که به هر دلیلی در پیشروی در داستان با مشکل روبه‌رو شده‌اند، از جمله‌ی ویژگی‌های این بازی زیبای موبایل هستند. بازی Forgotten Hill Mementoes اکنون به صورت رایگان برای اندروید دردسترس قرار دارد.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Forgotten Hill Mementoes

    پلی‌استور

    بازی Survival Squad

    Survival Squad

    تب و تاب بازی‌های بتل رویال به‌ویژه در گوشی‌های موبایل با گذشت روزها در حال افزایش است و باید با گذشت زمان انتظار انتشار بازی‌های باکیفیت در این سبک باشیم. بازی Survival Squad نیز یکی دیگر از همین دست بازی‌ها است که در سبک بتل رویال و با ویژگی‌های مشابه بازی PlayerUnknown's Battlegrounds برای اندروید و iOS عرضه شده است. با ورود به منطقه باید به سرعت به‌دنبال سلاح‌ها و تجهیزات موردنیاز خود بگردید و سعی کنید تا دشمنان را قبل از آنکه به شما حمله کنند،‌ از بین ببرید. بازی سرورهای قابل قبولی دارد اما از لحاظ کیفیت در سطح پایین‌تری نسبت به بازی Rules of Survival دیگر بازی بتل‌رویال موبایل قرار می‌گیرد. متأسفانه در حال حاضر تنها شاهد یک نقشه برای این بازی هستیم و توسعه‌دهندگان باید نقشه‌های بیشتری را به این بازی اضافه کنند. بازی Survival Squad به صورت رایگان برای اندروید قابل دانلود است.

    دانلود بازی اندروید Survival Squad

    پلی‌استور

    بازی Survivor: Prison Escape

    Survivor: Prison Escape

    مهم نیست سینما باشد یا سریال‌های تلویزیون و بازی‌های ویدیویی، داستان شخصیت‌هایی که می‌خواهند از زندان فرار کنند همواره جذابیت‌های خاص خودش را دارد. بازی Survivor: Prison Escape هرچند در زمینه گرافیک و طراحی‌ها دربرابر بازی‌های کمپانی‌ گیم‌لافت یا نت‌ماربل حرفی برای گفتن ندارد، اما در زمینه گیم‌پلی می‌تواند مخاطبان خود را راضی نگه دارد. در این بازی باید یک زندانی را از زندان نجات دهید. هر یک از مراحل داستانی منحصر‌به‌فرد دارد و در محیطی جدید و زندانی متفاوت روایت می‌شود. وجود دوربین‌های امنیتی، ماشین‌های گشت و نگهبانان باعث شده است تا روند بازی بیشتر به صورت مخفی‌کاری باشد و بازیکنان با چالش‌ها و موانع متعددی روبه‌رو شوند. وجود در‌های امنیتی با ویژگی‌های متفاوت اما دیگر ویژگی گیم‌پلی است که با توجه به نوع آن‌ها باید شیوه‌ای مخصوص را اتخاذ کنید.

    دانلود بازی اندروید Survivor: Prison Escape

    پلی‌استور

    بازی The Legend of Sleepy Hollow

    The Legend of Sleepy Hollow

    در بازی معمایی The Legend of Sleepy Hollow با نویسنده‌ای همراه شوید تا در سفرتان با اشخاص مختلفی آشنا شوید. داستان بازی پیرامون سفر شما و شنیدن داستان‌ هر یک از اهالی شهر و روستا روایت می‌شود و باید در هر مرحله، تکه‌ای از یک پازل بزرگ را تکمیل کنید. بازی از برخی جهات شباهت‌هایی را به‌ویژه در زمینه گیم‌پلی با بازی Bubble Shooter دارد، اما تفاوت‌ها نیز در این بازی خودنمایی می‌کند و باعث شده است تا با محصولی متفاوت روبه‌رو باشیم. در هر مرحله، جعبه‌ای پر از تیله‌ قرار دارد و باید مانند بازی‌های مچ‌تری، تیله‌های مشابه را کنار یکدیگر قرار دهید. The Legend of Sleepy Hollow دو حالت داستانی و آرکید دارد که در بخش آرکید امکان انتخاب درجه سختی و نوع بازی براساس زمان، فراهم شده است.

    دانلود بازی اندروید The Legend of Sleepy Hollow

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Twisty Board 2

    Twisty Board 2

    پلتفرم اندروید و آیفون به‌ویژه از این جهت ارزشمند هستند که بیشتر اوقات بازیکنان آن نیازی به انتظار طولانی برای تجربه‌ی ادامه یک بازی را ندارند. تنها یک سال از زمان عرضه Twisty Board می‌گذرد و حال شاهد عرضه بازی Twisty Board 2 با ویژگی‌های هیجان‌انگیز هستیم. در این بازی باید در نقش یک مبارز، سوار بر کنترل کنسول شوید و با سلاح خود فضایی‌ها را از بین ببرید. جذابیت‌های بصری بازی و وجود دو بخش تکنفره و بی‌پایان (Endless)، این بازی را به محصولی ساده، اما جذاب تبدیل کرده است که بی‌شک تجربه‌ آن خالی از لطف نخواهد بود. حالت Endless، شما را در میان موج حملات دشمن قرار می‌دهد و حتی در انتها یک باس قدرتمند را به مصاف‌ شما می‌فرستد. Twisty Board 2 با شخصیت‌های جدید و به صورت رایگان منتشر شده است.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Twisty Board 2

    پلی‌استور اپ‌استور

    برای دانلود بازی‌های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات