مخابرات با شاتل و های‌وب قرارداد امضا کرد

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که انعقاد قرارداد با شرکت‌های شاتل و های وب در راستای اجرای مصوبه ۲۶۰ سازمان تنظیم مقررات انجام شده و مخابرات آماده‌ی همکاری با سایر شرکت‌های FCP است.
تبلیغات

به گفته‌ی سیدمجید صدری، به منظور تحقق مشتری‌مداری و رعایت عدالت ارتباطی، شرکت مخابرات ایران، در حال مذاکره در چارچوب مصوبات سازمان تنظیم مقررات با تمام شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات اینترنت پرسرعت بوده و تاکنون با برخی شرکت‌ها به توافقاتی نیز دست یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای استفاده تمام اپراتورهای FCP از امکانات زیرساختی مخابرات گفت:

در چارچوب مقررات رگولاتوری و اجرای مصوبه ۲۶۰ کمیسیون تنظیم مقررات، دارندگان پروانه‌های FCP می‌توانند در تمام بخش‌های ارتباطات ثابت سیمی و کابلی به ارائه‌ی خدمات بپردازند.

بر اساس گزارش وی، با تصویب مقررات حاکم بر ارائه خدمات عمده فروشی بیت استریم و ابلاغ آن به اپراتورها از سوی کمیسیون تنظیم مقررات، فرصت جدیدی برای استفاده حداکثری از منابع و امکانات زیرساختی هر یک از دارندگان پروانه‌ی شبکه بخش ارتباطات ثابت با رعایت قوانین و مقررات فراهم شده است.

به گفته‌ی صدری، شرکت مخابرات ایران با توجه به نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود در اقصی نقاط کشور و حتی مناطقی که صرفه اقتصادی چندانی ندارد، فعالیت و ارائه خدمت می‌کند.

وی افزود:

به منظور تحقق این همکاری، شرکت مخابرات ایران، آماده مذاکره در چارچوب مصوبات سازمان تنظیم مقررات با تمام شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت است.

بنابر گزارش مدیرعامل مخابرات، این مقررات، برای رقابتی کردن هرچه بیشتر بازار و تسهیل ارائه‌ی خدمات در بخش ارتباطات ثابت سیمی و کابلی تصویب شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات