بازی های موبایل هفته اول بهمن 1396

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
این هفته در بهترین بازی‌های اندروید و آیفون، نگاهی را به بازی مبارزه ای Skullgirls و بازی استراتژی BattleTime انداخته‌ایم.
تبلیغات

دومین ماه فصل زمستان نیز در سکوت آغاز شد و شاهد انتشار بازی‌های بزرگی در هفته‌ای که گذشت نبودیم. درنتیجه به سراغ چندی از بازی‌های محبوب چند وقت اخیر رفتیم تا در بازی BattleTime ترفند‌های استراتژی خود را به چالش بکشیم و از سویی نیز در بازی Skullgirls نبردی تن به تن را در محیطی زیبا داشته باشیم. این هفته همینطور بازی Thrones: Kingdom of Humans را معرفی کردیم که گیم‌پلی آن مشابه با بازی محبوب Reigns است.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی‌های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به‌دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Battletime

BattleTime

مقاله‌های مرتبط:

    بازی Mushroom Wars بدون شک یکی از بازی‌های استراتژی متفاوتی است که اکنون در گوشی‌های موبایل و البته رایانه‌های شخصی دردسترس قرار دارد. در این بازی باید با هدایت قارچ‌ها، سعی می‌کردید تا با تسخیر ساختمان‌های استراتژیک، حریف یا حریفان خود را شکست دهید. بازی BattleTime نیز محصولی مشابه از استودیوی Zillion Whales است که به بازیکنان فرصت تجربه آفلاین یک محصول استراتژی را می‌دهد. در این بازی باید با تصرف مرحله به مرحله‌ی ساز‌ه‌های دشمن، در نقشه‌ی بازی پیشروی کنید و در عین حال مراقب باشید تا سایر حریفان، برای فتح ساختمان‌های شما اقدام نکنند. گیم‌پلی بتل‌تایم روی تعداد نیروهای نظامی و سطح آن‌ها تمرکز دارد و درنتیجه باید با پیروزی در رقابت‌ها، سطح نیروهای خود را براساس سازه‌هایی که در آن حضور دارند،‌ افزایش دهید. سرعت در انتقال سریع ارتش، انتخاب صحیح اولین حریف برای حمله، اهمیت نوع ساختمانی که قصد حمله به آن را دارید و در آخر نیز زمان‌بندی صحیح حمله و جمع‌آوری نیرو، از جمله نکاتی هستند که باید در زمان تجربه این بازی به آن‌ها توجه داشته باشید.

    دانلود بازی اندروید و آیفون BattleTime

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی kensho

    Kenshō

    تنها بازی پازل این هفته Kensho است. در این بازی باید با حرکت دادن کاشی‌ها در چهار جهت و یکی کردن کاشی‌هایی با رنگ مشابه، کلید لازم را برای ورود به مراحل جدید به دست بیاورید. بازی از لحاظ گیم‌پلی شباهت‌هایی را به محصولات مچ‌تری مانند Candy Crush دارد و مانند این بازی باید کاشی‌هایی با رنگ‌های مشابه را در کنار یکدیگر قرار دهید. یکی از ویژگی‌های بازی که از همان ابتدا خودنمایی می‌کند، ترکیب رنگ استفاده شده در مراحل و خلق تصاویری زیبا با رنگ‌بندی متفاوت است. انیمیشن حرکت مربع‌ها و همینطور تصاویری که قبل یا بعد از ورود به بازی شاهد نمایش آن‌ها هستیم، بسیار جذاب هستند و حس خوبی را در زمان انجام بازی می‌دهند. این توجه سازندگان به بعد هنری بازی،‌ به موسیقی نیز سرایت کرده است و در جریان بازی از لحاظ سمعی و بصری لذت خواهید برد. شما می‌توانید Kenshō را با قیمت چهار دلار دانلود و تجربه کنید.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Kensho

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Skullgirls

    Skullgirls

    کافی است تا ژاپنی‌ها اقدام به ساخت بازی کنند تا از همان ابتدا شاهد ارائه داستانی متفاوت برای هر یک از شخصیت‌ها باشیم. دنیایی را فرض کنید که هر هفت سال یک‌بار نفرینی وارد آن می‌شود و دخترکی را به موجودی پلید و بی‌احساس تبدیل می‌کند. بازی Skullgirls در جهانی روایت می‌شود که در آن هفت سال از مشخص شدن آخرین Skullgirls می‌گذرد و مشخص نیست که طعمه‌ی بعدی این رخداد چه کسی خواهد بود. درنتیجه این شما هستید که باید راز این اتفاق را کشف کنید. Skullgirls در کنار خط داستانی متفاوتی که ارائه می‌دهد، دنیایی مشابه با انیمه‌های ژاپنی دارد و به‌ویژه در زمینه نحوه‌ی مبارزه‌ی شخصیت‌ها شاهد محصولی با کیفیت و خاص هستیم. انیمیشن‌های دو بعدی زیبا،‌ حضور ده‌ها شخصیت‌ و امکان شخصی‌سازی هر یک از آن‌ها، ویژگی‌های نقش‌آفرینی و در نهایت وجود حالت‌های بازی متفاوت از بخش داستانی تا رویداد‌های روزانه، بازی Skullgirls را به محصولی ارزشمند تبدیل کرده است.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Skullgirls

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Thrones Kingdom of Humans

    Thrones: Kingdom of Humans

    کارت‌بازی و انتخاب سرنوشت یک پادشاهی را پیش از این در بازی Reigns به بهترین شکل ممکن تجربه‌ کرده‌ایم. بازی‌‌ای که به اعتقاد بسیاری یکی از بهترین بازی‌های موبایل در سال ۲۰۱۶ بود و در سال گذشته نیز شاهد انتشار نسخه دوم آن برای اندروید و iOS بودیم. اما در بازی Thrones: Kingdom of Humans به سراغ موضوعی می‌رویم که در بازی Reigns با آن روبه‌رو نبودیم. بازی Thrones: Kingdom of Humans در رابطه با سختی‌ها و چالش‌های حکمرانی بر نژادهای مختلف است. حکومتی را فرض کنید که در آن انسان‌ها به منابع معدنی و درخت برای ساخت سرپناه نیاز دارند و از طرفی شاهد حضور دورف‌ها و الف‌ها هستیم که در کوه‌ و جنگل زندگی می‌کنند. در این بازی باید به‌عنوان حکمرانی اعتدال‌گرا، سعی کنید تا به شکلی تصمیم‌گیری کنید که هیچ یک از نژاد‌ها، بیش از اندازه قدرتمند یا ضعیف نشوند. در جریان بازی مقام‌هایی از هر یک از نژادها با درخواستی نزدتان می‌آیند و شما تنها باید یکی از دو گزینه را با کشیدن کارت به طرفین انتخاب کنید. هر یک از پاسخ‌هایی که به مقامات می‌دهید، باعث دلخوری یا شادمانی یکی یا چند نژاد می‌شود و باید با‌دقت قبل از انتخاب یکی از دو گزینه، شرایط آینده حکومت خود را بسنجید. بازی Thrones: Kingdom of Humans هرچند از لحاظ محتوا کاستی‌هایی نسبت به بازی Reigns دارد، اما هنوز هم قادر است تا شما را مدتی درگیر خود کند.

    دانلود بازی اندروید Thrones: Kingdom of Humans

    پلی‌استور

    بازی UnnyWorld - Battle Royale

    UnnyWorld - Battle Royale

    بازی UnnyWorld - Battle Royale تجربه‌ی جدیدی از یک محصول MOBA است که در آن باید در کنار ساخت و ساز، در میدان نبرد نیز به صورت سه به سه یا 3v3 با حریفان خود رو‌به‌رو شوید. بعد از فراگیری اصول اولیه‌ بازی، باید با ساخت پایگاه و گسترش آن منابع جمع کرده و سپس در نبرد‌ها شرکت کنید. بخش ساخت و ساز بازی به آثاری مانند کلش اف کلنز شباهت دارد و به لطف وجود انواع و اقسام ساختمان‌ها می‌توانید قهرمان خود را ارتقاء دهید یا قهرمان‌های جدید را آزاد کنید. با ورود به نبردها باید مانند دیگر بازی‌های سبک MOBA، برای از بین بردن پایگاه‌های حریف تلاش کنید. شیوه کنترل بازی اما یکی از نقاط قوت آن است. توسعه‌‌دهندگان برای آسان‌سازی استفاده از طلسم‌ها یا قابلیت‌های ویژه قهرمانان، به جای استفاده از کنترلر‌های مرسوم در سمت راست نمایشگر، از دستورها حرکتی بهره برده‌اند که تا حد زیادی کنترل و نبردها را در بازی آسان کرده است.

    دانلود بازی اندروید UnnyWorld - Battle Royale

    پلی‌استور اپ‌استور

    برای دانلود بازی‌های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات