مستند نتفلیکس درمورد باشگاه فوتبال یوونتوس 16 فوریه پخش می‌شود

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نتفلیکس با در دست داشتن بازار استریم محتوای ویدیویی، سعی دارد در تمام زمینه‌ها فعالیت کند و در تازه‌ترین ماجراجویی خود قصد جذب کردن طرفداران ورزش، به خصوص فوتبال را دارد.
تبلیغات

به زودی شاهد خواهید بود که نتفلیکس چطور مستند فوتبالی می‌سازد. نتفلیکس اولین سه قسمت از مستند سریالی یوونتوس اف‌سی با عنوان تیم اول: یوونتوس، را ۱۶ فوریه پخش خواهد کرد. این مجموعه ماجراهای این تیم رده بالای ایتالیایی هم در داخل هم در خارج از زمین، چه مربوط به یک بازیکن باشد یا فریادهای مربی در کنار خط، همه را پوشش می‌دهد. بخش دوم این مجموعه باید مدتی بعد در  سال ۲۰۱۸ پخش شود.

این برای نتفلیکس تجربه‌ی بزرگی است. آن‌ها در زمینه‌ی ورزشی سرمایه‌گذاری پر ریسکی می‌کنند و با جاه‌طلبی به دنبال پوشش یکی از بهترین تیم‌های ورزشی شناخته شده در جهان هستند. با این اوصاف، اگر "تیم اول" حتی موفقیتی معمولی هم کسب کند، نتفلیکس برنامه‌های بیش‌تری مانند "تیم اول" را تولید خواهد کرد. این برنامه می‌تواند به نتفلیکس کمک کند طرفداران برنامه‌های ورزشی که پیش از این به سراغ مستندهای شبکه‌های مرسوم می‌رفتند را جذب کند؛ البته در این بین فشار رقابت با برنامه‌های ورزشی جدید آمازون هم وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات