سامسونگ قیمت و تاریخ عرضه نسخه آپدیت شده سری نوت بوک 9 را اعلام کرد

یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ قیمت سری لپ‌تاپ‌های نوت بوک ۹ را به همراه نسل هشتم پردازنده‌های اینتل اعلام کرده است و عرضه آن از روز ۲۹ بهمن شروع خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ ماه دسامبر گذشته اقدام به معرفی سری لپ‌تاپ‌های نوت بوک ۹ کرد. مهم‌ترین عضو این خانواده نوت بوک ۹ پن است که یک لپ‌تاپ‌ ۱۳.۳ اینچی تبدیل‌پذیر به همراه S Pen به شمار می‌رود. حالا این شرکت قیمت اعضای این مجموعه را اعلام کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۸ فوریه (یک شنبه ۲۹ بهمن) اقدام به خرید آن‌ها کنند.

مدل نوت بوک ۹ پن با صفحه نمایش ۱۳ اینچی، ۱۳۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. نسخه بدون قلم با پردازنده Core i5 با برچسب قیمت ۱۱۹۹ دلار و مدل Core i7 به قیمت ۱۲۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. نوت بوک ۹ با نمایشگر ۱۵ اینچی از قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار شروع خواهد شد و ارزان‌ترین محصول یعنی نوت بوک ۷، ۸۹۹ دلار قیمت دارد.

نوت بوک ۹ پن به‌تازگی شاهد دریافت به‌روزرسانی بوده و اکنون به نسل هشتم پردازنده‌های اینتل مجهز شده است. این دستگاه تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD را پشتیبانی خواهد کرد. نسخه بدون قلم می‌تواند تا ۱ ترابایت حافظه SSD به همراه داشته باشد. سامسونگ از باتری ۷۵ واتی ۶ سلولی در این سه مدل استفاده کرده است که قوی‌ترین باتری استفاده‌شده در یک لپ‌تاپ‌ به شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات