هواوی در جشنواره نوروزی ۷۷ دستگاه میت ۱۰ پورشه دیزان جایزه می‌دهد

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی به مناسبت فرارسیدن نوروز ۹۷ جشنواره‌ی خریدی را برگزار می‌کند که طی آن علاوه بر دریافت هدیه‌ به ازای خرید گوشی‌ از هواوی، خریداران در قرعه کشی هفتگی نیز شرکت کرده و شانس برنده شدن میت ۱۰ پورشه دیزاین را خواهند داشت.
تبلیغات

هواوی جشنواره‌ی خریدی را با عنوان عید دیدنی برگزار می‌کند که طی آن خریداران گروهی از گوشی‌های هوشمند هواوی می‌توانند علاوه بر دریافت هدیه، در قرعه کشی هفتگی این کمپانی نیز شرکت کنند که از جمله‌ی شاخص‌ترین هدایای در نظر گرفته شده باید به ۷۷ دستگاه گوشی میت ۱۰ پورشه دیزاین اشاره کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده خریداران گوشی‌های هوشمند میت ۱۰ لایت، میت ۱۰، میت ۱۰ پرو، نوا ۲ پلاس، پی اسمارت، پی ۱۰ لایت، وای ۷ پرایم و وای ۵ ۲۰۱۷ جزو افرادی هستند که هدیه‌ی در نظر گرفته شده را دریافت کرده و همچنین می‌توانند در قرعه کشی هفتگی که از جمله‌ی جوایز آن باید به ۷۷ دستگاه میت ۱۰ پورشه دیزاین  اشاره کرد، شرکت می‌کنند. از جمله‌ی دیگر هدایای در نظر گرفته شده باید به کارت هدیه، بلندگوی جی‌بی‌ال فیپ ۴ و همچنین پاوربانک هواوی اشاره کرد.

علاوه بر شانس شرکت در قرعه‌کشی، خریداران گوشی‌های هوشمند مورد نظر هواوی هدایایی را نیز متناسب با گوشی خریداری شده دریافت خواهند کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که خریداران گوشی‌ها ی هوشمند مورد نظر هواوی برای دریافت هدیه‌ی خود باید به فروشگاه‌ها و مراکزی که هواوی انتخاب کرده، مراجعه کنند.

هواوی مراسم مربوط به قرعه کشی را نیز که هر پنجشنبه برگزار می‌شود در صفحه‌ی اینستاگرام بصورت زنده پخش می‌کند تا افرادی که در این قرعه کشی شرکت کرده‌اند بتوانند این مراسم را بصورت زنده مشاهده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات