سامسونگ در آپدیت اندروید 9، قابلیت Live Focus را برای دوبین سلفی اضافه کرد

سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در جدیدترین به‌روزرسانی اندروید برای محصولات سامسونگ، قابلیتی جذاب و شناخته‌شده از دوربین اصلی، میهمان دوربین سلفی شده‌ است.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی از نهمین نسخه‌ی اندروید با نام اندروید 9 Pie به‌همراه رابط کاربری جدیدش یعنی One UI برای دو گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به‌طور رسمی رونمایی کرد. این به‌روزرسانی رسمی با کمی تغییرات و البته پایداری بیشتر نسبت به به‌روزرسانی آزمایشی سامسونگ برای این پرچم‌داران همراه است که یکی از این تغییرات، تغییر نام حالت Selfie focus به Live Focus در دوربین سلفی است.

البته این اتفاق فقط یک تغییر نام ساده نیست و باتوجه‌به حضور قبلی Live Focus در دوربین اصلی پرچم‌داران سامسونگ، اضافه‌شدن این عنوان به دوربین سلفی نویدبخش قابلیتی جالب و دلپذیر است؛ چراکه با Live Focus در دوربین اصلی، شما امکان استفاده از جلوه‌ی بوکه و محو شدگی پس‌زمینه‌ی تصویر را خواهید داشت.

اما  از دوربین اصلی که بگذریم، درحالی‌که تا پیش‌ازاین صرفا می‌توانستید از خود سلفی بگیرید و آرزو کنید که گوشی‌تان پس‌زمینه را به درستی شناخته‌ باشد و جایی را به اشتباه محو نکرده باشد؛ حالا و با این اقدام سامسونگ خبری از دل‌بستن به احتمالات نیست. چراکه در هنگام عکاسی سلفی، اگر گوشی واقعاً احساس کند که شرایط صحنه را درک می‌کند و یک بوکه‌ی صحیح تحویل می‌دهد، این آمادگی را با یک هشدار زردرنگ اعلام می‌کند تا با خیال راحت تصمیم به استفاده از بوکه در سلفی خود بگیرید.

live focus samsung / سامسونگ لایو فوکوس

شایان ذکر است که این قابلیت برای محصولات فعلی سامسونگ با یک دوربین اصلی ارائه شده‌ و طبیعی‌ است که با ورود پرچم‌دار بعدی سامسونگ به نام گلکسی اس 10، انتظارات به‌مراتب دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تری از Live Focus خواهیم‌ داشت. چراکه انتظار می‌رود اس 10 همانند گلکسی A8 2018 از دوربین سلفی دوگانه بهره‌ ببرد و نسخه‌ی به‌روزتری از قابلیت Live Focus را در خود داشته‌ باشد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از قیمت گوشی، مشخصات فنی و مقایسه‌‌ی آن با دیگر محصولات به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. انواع گوشی‌های سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و برندهای دیگر در این بخش در دسترس شما خواهند بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات