مجموعه سپیدار شاندیز رشت

دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مجموعه سپیدار شاندیز در شهر باران، رشت، انواع غذاهای گیلانی، ایرانی، ترکیه‌ای و فرنگی را در محیطی دلنشین ارائه می‌کند که شامل طبقات کلاسیک، سنتی و VIP و همچنین فضای باز و روف گاردن می‌شود.
تبلیغات

مجموعه سپیدار شاندیز واقع در شهر رشت، گلسار، تخته پل، رستورانی مجهز و به روز در زمینی به متراژ ۱۱۰۰۰ متر مربع که ساختمان اصلی رستوران شامل ۲۵۰۰ متر مربع زیر بنای کل بوده که حدود ۳۰۰۰ متر مربع فضای پارکینیک داخلی و حدود ۵۰۰ متر مربع آشپزخانه است.

این مجموعه که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب پذیرای مهمانان است، دارای بخش‌های کلاسیک، سنتی، فضای سبز و VIP است که هرکدام دارای معماری، اتمسفر و منوی مخصوص به خود هستند.

در بخش کلاسیک انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مانند چلوماهی قزل آلا، چلوکباب بختیاری، چلوشیشلیک، بره شاندیز، چلوکباب بلغاری، میرزا قاسمی و...، در بخش سنتی نیز غذاهای محلی و گیلانی مانند کباب دوق، باقلی قاتوق، گمج کباب، شامی رودباری، اناربیج، ماهی کولی و... سرو می‌شوند.

رستوران سپیدار شاندیز رشت

طبقه‌ی VIP نیز دارای بخش‌هایی چون کافی شاپ، بام ‌باغ (روف گاردن) و سالن سمینار است. در این طبقه مهمانان می‌توانند از انواع نوشیدنی‌ها و قهوه‌ها و خوراکی‌ها لذت ببرند. همچنین صبحانه‌ای متنوع و سلف سرویس در این طبقه از ساعت ۸ تا ۱۲ ارائه می‌گردد.

مهمانان اگر علاقه‌مند باشند می‌‌توانند علاوه‌بر قلیان، غذای خود را در فضای سبز مجموعه در آلاچیق‌هایی با شیشه‌های رنگی در کنار آب‌نما صرف کنند که دارای سیستم گرمایش و سرمایش اسپلیت نیز هستند.

در آشپزخانه سپیدار از آخرین و جدیدترین تکنولوژی تجهیزات آشپزخانه با برند OZTI استفاده می‌شود که شامل تکنولوژی‌های گرم نگهدارنده غذا، استریلیزه کردن قاشق و چنگال و ... است.

رستوران سپیدار شاندیز رشت

خواننده‌های محبوب گیلان مانند سعید تحویلداری، حمید ایزدپناه و جواد آزاد بخت گروه دلنواز نیز در شب‌های سپیدار اجرای زنده برگزار می‌کنند تا خاطره‌ای دل‌نشین‌تر برای مهمانان رقم بخورد. شما می‌توانید از طریق دنبال کردن صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام سپیدار از برنامه‌ی اجراهای زنده مطلع شوید.

آدرس: رشت، جاده پیر بازار، تخته پل، خیابان شهید هادی پور، مجتمع مسکونی ویلایی سپیدار

تلفن رزرو: 09991144540

آدرس سایت: https://sepidar-complex.ir/

تلگرام

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات