باشگاه اتلتیکو مینیرو با توکن گالو وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شود

دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
باشگاه فوتبال اتلتیکو مینیرو همانند بارسلونا و یوونتوس قصد دارد توکن اختصاصی خود را برای هواداران ارائه کند تا هواداران با روش جدیدی بلیط مسابقات را تهیه کنند.
تبلیغات

باشگاه اتلتیکو مینیرو برزیل، آخرین تیم فوتبالی است که استفاده از ارز دیجیتال را به رسمیت شناخت و هم‌اکنون در حال عرضه‌ی توکن ارز دیجیتال اختصاصی خود با نام سکه گالو (Galo Coins) برای هواداران است.

فوتبال و ارز دیجیتال ترکیبی عالی هستند چراکه هر دو مورد از محبوبیت بالایی برخوردارند و ترکیب آن‌ها به نظر معجونی محبوب می‌شود. باتوجه‌به ترند این روز‌ها که نشان از گسترده شدن استفاده از ارزهای دیجیتال دارد، فوتبال گزینه‌ی خوبی برای استفاده است؛ چراکه فوتبال یکی از بهترین و بزرگ‌ترین دلمشغولی‌های جهان محسوب می‌شود.

توکن ارز دیجیتال جدید برای هواداران فوتبال

اتلتیکو مینیرو یک باشگاه لیگ برتری برزیلی است که قصد دارد ارز دیجیتال خود را که سکه گالو نام دارد، برای هواداران این باشگاه ایجاد کند تا هواداران بتوانند ازطریق ارز دیجیتال بلیط مسابقه و کالاهای دیگر را از فروشگاه این باشگاه خریداری کنند و همچنین از تخفیف‌های بی‌شمار باشگاه بهرمند شوند.

کلمه Galo در انگلیسی به‌معنی خروس است که نماد خوش شانسی باشگاه است. این کار اتلتیکو مینیرو را به اولین باشگاه فوتبالی در برزیل تبدیل می‌کند که ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین را در سراسر آمریکا جنوبی برای خرید، عرضه کرده است.

بهترین بخش سکه، سادگی استفاده از این ارز دیجیتالی است که برای جذب کاربران جدید ارز دیجیتال ضروری است. Galo Coins همان قیمت ارز واقعی برزیل را دارد. هواداران برای استفاده‌ از توکن‌ها باید حداقل ۵۰ سکه‌ی گالو خریداری کنند که حدود ۱۳ دلار آمریکا ارزش دارد.

توکن ارز دیجیتال گالو اتلتیک مینیرو شبیه پلتفرم Foot Coin است و به کاربران اجازه می‌دهد تا Galo Coins را با اتریوم مبادله کنند. دو باشگاه اروپایی پاریس اند ژرمن و یوونتوس نیز به سراغ استفاده از ارزهای دیجیتال رفته‌اند.

مشارکت بین فوتبال و ارز دیجیتال

اخیرا ارتباط بین دنیای ارزهای دیجیتال و دنیای فوتبال تنگاتنگ‌تر از پیش شده است؛ اعجوبه‌های فوتبالی مثل رونالدینیو (ستاره‌ی بی‌بدیل و اسبق باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مینیرو) سکه اختصاصی خود را تحت عنوان (Ronaldinho Soccer Coin (RSC با هدف تأسیس و توسعه‌ی انواع استادیوم‌های فوتبالی مبتنی بر واقعیت مجازی در سراسر جهان ایجاد کرده است.

Ronaldinho

فوتبالیست‌های مطرح دیگری همچون دیدیه دروگبا، مایکل اوون، روبرتو کارلوس، لوئیس فیگو و لیونل مسی با ایجاد سکه‌های اختصاصی خودشان یا توکن‌های دیگر به صنعت ارز دیجیتال ملحق شده‌اند.

اوایل سال جاری، گیبرالتار یونایتد اولین باشگاه فوتبالی در جهان بود که حقوق بازیکنانش را با ارز دیجیتال پرداخت کرد. پابلو دانا، مالک باشگاه، ارز دیجیتالی خودش را با نام Quantocoin ساخته است که می‌تواند به‌عنوان یک طرح برای باشگاه‌هایی که به‌دنبال یکپارچه‌سازی ارز دیجیتال باشگاه فوتبالشان هستند، مورد استفاده قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات