وانت سفارشی دوج Power Wagon مدل ۱۹۴۹

یک‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
دوج همواره به تولید خودروهای بزرگ و قوی معروف بوده‌ است. یکی از این خودروها وانت مدل ۱۹۴۹ است که تمامی آمار و ارقام آن برق را از ذهن می‌پراند.
تبلیغات

اغلب وانت‌هایی که به خودروهای خارج جاده عظیم تبدیل می‌شوند، خودروهای جالبی از آب درنمی‌آیند. عمدتا این وانت‌ها از کارخانه‌های فورد و  شورلت و گاهی جیپ هستند؛ اما این‌بار از دوج ۱۹۴۹ صحبت می‌کنیم که اتفاقا خودرویی بسیار خوب و گران است.

وانت دوج 1949

کارخانه‌ای که این خودرو را ساخته لگسی کلاسیک تراکس (Legacy Classic Trucks) نام دارد. بدون هیچ اغراقی، این خودرو از هر نظر عظیم است. از لاستیک‌های ۴۰اینچی گرفته تا کابین چهاردر سفارشی. فضای داخلی مجددا طراحی شده و امکاناتی نظیر سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرم‌کن صندلی به آن اضافه شده؛ اما حس و حال قدیمی آن هنوز هم دیده می‌شود.

زیر بدنه‌ی خودرو، از اکسل دانا ۶۰ برای جلو و دانا ۸۰ برای عقب استفاده شده است. روی لاستیک‌های عظیم این خودرو، رینگ‌های ۱۷اینچی بیدلاک قرار گرفته است. شاید کسانی که توقع داشتند نام هلکت را بر موتور این خودرو ببینند، کمی ناامید شوند. موتور ۵.۹لیتری توربودیزل تقویت‌شده با توان ۳۵۰ اسب‌بخار و گشتاور ۸۱۳ نیوتون‌متر برای این خودرو درنظر گرفته شده است. جعبه‌دنده‌ی این خودرو چهارسرعته‌ی خودکار است. حال وقت آن است که درباره‌ی قیمت آن صحبت کنیم. این تغییرات و عظمت ارزان تمام نشده‌اند. قیمت این خودرو از ۲۰۰هزار دلار شروع می‌شود و به ۳۱۸هزار دلار می‌رسد. اگر همین امروز یک دستگاه از این خودرو را سفارش دهید، در بهترین حالت دو سال دیگر به‌دستتان خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات