تلیله؛ خرید از وبسایت‌های خارجی با اطمینان‌خاطر

پنج‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به محصولی دارید و امکان خرید آن در ایران فراهم نیست. تلیله یکی از معتبرترین سرویس‌های خرید از سایت‌های خارجی است که به کاربران امکان خرید محصولات را با کمترین کارمزد ممکن می‌دهد.
تبلیغات

پس از تماس با زومیت و شکایت تعدادی از کاربران تلیله در خصوص تأخیر بسیار زیاد و عدم پاسخ‌گویی مناسب، در حال حاضر زومیت استفاده از این سرویس را پیشنهاد نمی‌کند.همچنین زومیت پیگیر سفارشات پیشین کاربران خواهد بود و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

این روزها دیگر کمتر کسی است که خرید اینترنتی را تجربه نکرده باشد. امکان بررسی دقیق ویژگی‌های محصول، مقایسه محصولات، مقایسه قیمت فروشندگان، و خرید سریع و راحت تنها بخشی از مزایای قابل‌توجه خرید آنلاین هستند.

حتما برای شما هم پیش آمده است که نیاز به محصولی دارید و امکان خرید آن در فروشگاه‌های ایران فراهم نیست. در این مواقع اولین راهکاری که به ذهن می‌رسد، خرید از وب‌سایت‌های خارجی است.

آمازون، بهترین گزینه

به جرأت می‌توان گفت فروشگاه اینترنتی آمازون، یکی از بهترین و جامع‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا است. شاید کمتر محصولی را لازم داشته باشید و در سایت آمازون آن را پیدا نکنید! حتی بسیاری از محصولات آن منحصر‌به‌فرد بوده و امکان خرید آن در هیچ جای دیگر وجود ندارد.

آمازون سفارشات خود را تقریبا به همه‌ جای دنیا ارسال می‌کند، ولی متاسفانه امکان ارسال محصولات به ایران وجود ندارد. در نتیجه برای خرید از آمازون باید از وب‌سایت‌هایی کمک گرفت که زحمت خرید از آمازون و ارسال به ایران را می‌کشند!

وب‌سایت تلیله

تلیله، بهترین راه‌حل برای ایرانی‌ها

فروشگاه اینترنتی تلیله یکی از معتبرترین سرویس‌های خرید از وب سایت‌های خارجی است که به کاربران امکان خرید کلیه محصولات از وب‌سایت آمازون را به شکلی ساده و مطمئن، با کمترین کارمزد ممکن می‌دهد. کافی است وارد سایت آمازون شوید، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، لینک آن را از بالای صفحه کپی کنید و وارد نوار جستجوی تلیله کنید. با این کار، محصول موردنظرتان روی سایت تلیله نمایش داده شده و هزینه نهایی به همراه جزییات کامل نمایش داده خواهد شد. همچنین بازه زمانی دریافت سفارش نیز قابل مشاهده است.

چرا تلیله؟

تیم تخصصی تلیله همواره در حال تکمیل و بهبود سرویس خود به کاربران عزیز است. در این راستا، خدمات جذاب و کاربردی را برای کاربران فراهم کرده است:

  • کاربران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه وب‌سایت آمازون، کلمه کلیدی محصول مورد نظر خود را در نوار جست‌وجو وارد نمایند تا محصولات مرتبط نمایش داده شود.
  • کاربران می‌توانند در پنل کاربری، وضعیت سفارش خود را به‌صورت دقیق مشاهده کنند.
  • کاربران می‌توانند سفارش خود را بیمه کنند. در این صورت، اگر سفارش دریافتی هرگونه مشکلی داشت، به‌صورت رایگان توسط تلیله بازگشت شده و درخواست ارسال محصول سالم یا بازگشت وجه داده می‌شود.
  • کاربران می‌توانند جهت صرفه‌جویی مالی، سفارش خود را با تحویل کندتر انجام دهند. در این حالت، تخفیف قابل توجهی روی سفارش اعمال شده و در عوض، سفارش دیرتر به دست کاربر خواهد رسید.
  • تلیله امکان خرید از کلیه وب‌سایت‌های خارجی در هر جای دنیا را فراهم کرده است. برای خرید از وب‌سایت‌های بزرگی مانند علی اکسپرس (aliexpress)، علی بابا (alibaba)، ایبی (ebay)، اتسی (etsy)، والمارت (walmart)، سوق (souq) و هر وب‌سایت موردنظر دیگر، کافی است وارد حساب کاربری خود شده و در منوی اصلی سایت، گزینه درخواست ثبت سفارش را انتخاب کرده و در فرم درخواست، جزییات سفارش درخواستی خود را ثبت کنید. تیم بازرگانی تلیله نهایتا ظرف ۲۴ ساعت کاری، قیمت نهایی محصول را اعلام کرده و امکان خرید آن محصول را فراهم می‌کنند.
  • تلیله برای جلب اعتماد کاربران دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و نشان ملی ثبت است.
  • تیم پشتیبانی تلیله به‌صورت ۲۴ ساعته ازطریق تلفن گویا، چت آنلاین و ایمیل آماده سرویس‌دهی به کاربران است.
  • صفحه اینستاگرام تلیله معرف محصولات جدیدی است که در بازار ایران پیدا نمی‌شود. توصیه می‌کنیم حتما صفحه ما را دنبال کنید.
  • تلیله در مناسبت‌های ملی و جهانی، جشنواره‌های داغ و ویژه‌ای دارد. برای اطلاع از تخفیف‌های ویژه جشنواره‌ها، حتما در خبرنامه تلیله عضو شوید.
  • به‌دلیل حجم بالای بازدید تلیله ازطریق دستگاه موبایل، اپلیکیشن موبایل تلیله روی سیستم‌های عامل اندروید و ios در راه است!

پس از تماس با زومیت و شکایت تعدادی از کاربران تلیله در خصوص تأخیر بسیار زیاد و عدم پاسخ‌گویی مناسب، در حال حاضر زومیت استفاده از این سرویس را پیشنهاد نمی‌کند.همچنین زومیت پیگیر سفارشات پیشین کاربران خواهد بود و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات