تماس تصویری در آخرین آپدیت پیامرسان iGap اضافه شد

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پیام‌رسان آی‌گپ، امروز در آخرین به‌روزرسانی، تنها برای کاربران محدودی در دسترس است و امکان تماس تصویری را به فهرست قابلیت‌هایش اضافه کرد.
تبلیغات

جدیدترین به‌روزرسانی آی‌گپ که قرار است ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران این پیام‌رسان در دسترس قرار گیرد، امکان برقراری تماس‌های تصویری را فراهم می‌کند. براساس اطلاعات ارائه‌شده، قابلیت برقراری تماس‌های صوتی از فردا، ۲۷ آذرماه رای تمام کاربران این پیام‌رسان در دسترس خواهد بود. آی‌گپ در راستای پاسخ به نیاز کاربرانش، این ویژگی را برای تمام نسخه‌های پیام‌رسان آی‌گپ در پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس برای گجت‌های موبایل و سیستم‌عامل ویندوز و مک برای گجت‌های دسکتاپ منتشر خواهد کرد. 

استفاده از این قابلیت در آی‌گپ همچون سایر ویژگی‌های این پیام‌رسان نظیر برقراری تماس صوتی و ارسال و دریافت پیام کاملا رایگان است. آی‌گپ برای تضمین امنیت این پیام‌رسان از تکنولوژی P2P برای ردو‌بدل شدن پیام‌ها، مکالمات صوتی و همچنین مکالمات ویدیویی استفاده می‌کند. در فناوری P2P ارتباط بی‌واسطه و ایمن بین دو کاربر برقرار می‌شود و سرورهای آی‌گپ در حین مکالمه درگیر برقراری تماس نمی‌شوند و تماس در فضای کامل امن برقرار می‌شود. 

یکی از نکات جالب در مورد پیام‌رسان آی‌گپ، وجود نسخه‌ی مخصوص سیستم‌عامل مکینتاش و ویندوز است که از تمام قابلیت‌های ارائه‌شده توسط این پیام‌رسان پشتیبانی خواهند کرد. همچنین آی‌گپ برای مدیریت پهنای باند، از فرایندی هوشمند بهره می‌برد.

از جمله‌ی دیگر قابلیت‌های آی‌گپ باید به امکان استفاده از آن به‌عنوان یک فضای ذخیره‌سازی ابری اشاره کرد، چراکه این پیام‌رسان امکان آپلود کردن هر نوع فایلی را با ظرفیت و پسوند‌های ممکن فراهم آورده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات