پاژ لب؛ آسان ترین راه دسترسی به لابراتوار سیسکو

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت شبکه بانان پاژ پس از برگزاری دوره­‌های اختصاصی سیسکو در پاژ آکادمی دریافت که تمرین عملی و دسترسی به تجهیزات واقعی، مهمترین عامل در یادگیری کامل دانش شبکه است.
تبلیغات

این موضوع ایده اولیه راه اندازی سرویسی برای حل مشکلات تمرین‌های عملی دانش پژوهان بود.

امروزه در کشور، در حوزه آموزش شبکه جدای از پیشرفت­‌های چشمگیر و حضور اساتید مجرب و آموزشگاه‌­های معتبر، متأسفانه خلاء آزمایشگاهی که دسترسی مستقیم به تجهیزات واقعی شبکه را بدهد شدیداً احساس می­‌شود.

دانش آموختگان سیسکو، پس از طی مراحل مختلف یادگیری نیازمند تمرین‌های عملی می‌­باشند که این مهم با استفاده از یک‌سری نرم افزارهای رایگان و رایج امکان پذیر می­‌شود.

این شبیه سازها محدودیت‌­های بسیار زیادی از جمله عدم پشتیبانی از فناوری­‌های جدید سیسکو را دارند. همچنین بسیاری از فناورهای جدید اصلاً شبیه ساز ندارند. راه دوم اجاره رک­‌های خارجی است که با توجه به پرداخت های ارزی هزینه­‌های هنگفتی را به دانش پذیران تحمیل می­‌کنند.

پاژ لب - pazhlab

شبکه بانان پاژ با ایجاد بستری بومی و راه اندازی محیطی با دسترسی بسیار راحت و آسان امکان استفاده از تجهیزات سیسکو را بوجود آورده است. در پاژ لب شما با ایجاد حساب کاربری، با توجه به نیاز و حیطه فعالیت خود از سناریوهای کاملاً استاندارد شبکه به جهت تمرین عملی استفاده می­‌کنید.

شما با پرداخت ریالی هزینه، ضمن صرفه جویی بسیار زیاد، هم مشکلات پرداخت ارزی را ندارید و هم از درگاه­‌های امن داخلی لابراتوارها را اجاره می­‌کنید.

مهندسین شرکت پاژ امکانی را فراهم کرده‌­اند که در تمامی ساعات شبانه روز دسترسی و رزرو آزمایشگاه ها مقدور می‌­باشد. همچنین دستور کار کامل اجرای لابراتوار در اختیار شما قرار می‌­گیرد و در صورت درخواست می­‌توانید در کنار خود، بطور آنلاین مدرس هم داشته باشید.

پاژ لب یه لابراتوار اختصاصی برای شما است که بتوانید تمام سناریوهای مربوط به تکنولوژی های سیسکو رو تمرین کنید. این تمرین ها می‌تواند در جهت آمادگی برای امتحانات بین المللی، ارتقاء سطح کاری و موفقیت در آزمون های استخدامی باشد. 

پاژلب - pazhlab

در PazhLab شما می توانید سناریوهای Collaboration ،Security ،R&S ،Service Provider و Data Center را اجرا کنید. 

برای رزرو هر لابراتوار نیاز به Token دارید. Token همان واحد پولی PazhLab یا اعتبار شما در سایت است که در واقع پیش از رزرو لابراتوار مورد نظرتان، ابتدا باید اعتبارتان را با مراجعه به لینک خرید Token افزایش بدهید. 

این امکان برای شما وجود دارد تا علاوه بر سناریوهای تعریف شده در هر بخش که بر اساس استاندارد های سیسکو است، درخواست تجهیزات برای سناریوهای دلخواه خودتان را هم برای ما ارسال کنید تا ما برای شما سناریوی دلخواهتان رو آماده کنیم.

شرکت شبکه بانان پاژ

http://www.pazhlab.com

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، کوچه ۲۲، شماره ۱۳، ساختمان پاژ 

تلفن: 87152000 

پست الکترونیکی: info@pazhlab.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات