جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰ سری موپار معرفی شد

دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
مطالعه 3 دقیقه
بخش Mopar گروه فیات کرایسلر برای پیکاپ جدید جیپ، کیت‌های ارتقای بدنه و پیشرانه معرفی کرده است.
تبلیغات

مدت زیادی از معرفی پیکاپ جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰ در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس نگذشته است؛ اما بخش شخصی‌سازی و ارتقای گروه فیات کرایسلر Mopar، اقدام به رونمایی از قطعات جانبی برای گلادیاتور کرد. این تجهیزاتکه تعداد آن‌ها متجاوز از ۲۰۰ قطعه‌ی مختلف می‌شود، می‌توانند جیپ گلادیاتور را در حد بهترین خودروهای آف‎رود دنیا ارتقا دهند.

Jeep Gladiator

به گفته‌ی استیو بیهام مدیر بخش سرویس و قطعات موپار، بخش موپار لیست کامل و جامعی از قطعات و اکسسوری را برای جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰ در نظر گرفته تا خریداران این خودرو بتوانند خودروی خود را بر اساس علایق و نیازهای خود شخصی‌سازی کنند. ما این قابلیت را به مشتریان خود می‌دهیم تا توانایی‌های بهترین وانت کلاس متوسط جهان را آن‌طور که می‌خواهند ارتقا دهند و حتی از گلادیاتور یک خودروی آفرودی تمام‌عیار بسازند.

Jeep Gladiator

فهرست اکسسوری‌های جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰ از موارد کوچک تا قطعات بزرگ را شامل می‌شود. کفپوش مخصوص، برچسب‌های گرافیکی روی بدنه و کاور محافظ برای سطح جای بار قابل سفارش هستند. می‌توان قطعاتی همچون دستگیره‌های در، چراغ‌های LED مخصوص آفرود و پارتیشن قابل نصب در جای بار را انتخاب کرد که محفظه‌ها و کشوهای آن دارای قفل ضدسرقت هستند و هم مکانیزم بسیار روانی دارد که استفاده از آن را با راحتی همراه می‌کند. برای افراد ماجراجو و اهل طبیعت‌گردی هم موپار، رینگ‌های اسپرت جدید، سپرهای اسپرت، کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، درهای لوله‌ای و … را عرضه می‌کند.

Jeep Gladiator

این فهرست بلند از قطعات ارتقا و اکسسوری نشان می‌دهد که واحد موپار، مدت‌ها قبل از رونمایی گلادیاتور، در فکر طراحی تجهیزات جانبی و اضافی برای این خودرو بوده است. مدل اسپرت گلادیاتور که با نام روبیکان (Rubicon) شناخته می‌شود هم به قطعات ساخته‌شده توسط موپار مجهز است. این مدل که در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس به نمایش گذاشته بود بسیاری از قطعات لیست موپار همچون درهای سفارشی و کیت افزایش ارتفاع ۵ سانتی‌متری را به همراه داشت. نکته‌ی مثبت قطعات موپار را باید گارانتی رسمی فیات کرایسلر برای آن‌ها عنوان کرد.

جیپ گلادیاتور مطمئنا خودروی موفقی در کلاس پیکاپ‌های سایز متوسط خواهد بود و می‌توان انتظار داشت که برای تمامی قسمت‌های این خودرو توسط سازندگان مختلفی قطعات افترمارکت جانبی تولید شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات