از کدام نقطه، کسب و کار آنلاین خود را رشد و توسعه دهید

یک‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
طراحی وب‌سایت توسط یک تیم برنامه نویسی متبحر و مطابق با استانداردها و اصول جهانی وب‌ از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از شروع کار با یک تیم طراح سایت، بهتر است ابتدا نمونه کارهای آن‌ها را به ­دقت بررسی کنید.
تبلیغات

چگونه طراحی سایت استاندارد به رشد و توسعه کسب و کارها کمک می‌کند

رشد و توسعه یک کسب و کار بستگی به عوامل گوناگونی دارد. اما اگر بخواهید در فضای آنلاین و همچنین آفلاین به عنوان یک برند معتبر شناخته شوید، داشتن یک سایت سریع‌تر از آنچه که فکر می‌کنید، کسب و کارتان را ارتقا می‌دهد. وب‌سایت درواقع ویترینی از کسب و کار شماست که برای مخاطبان به نمایش درمی‌آید. پس باید به گونه‌ای ویترین خود را بچینید که بسیار جذاب باشد. جهت ارتقای کسب و کارتان، علاوه بر چیدمان مناسب وب‌سایت خود، باید برای عواملی همچون هاست مناسب، کدنویسی استاندارد، تبلیغات و بازاریابی آنلاین آن نیز یک برنامه‌ریزی ‌استراتژیک داشته باشید.

همانگونه که گفته شد مورد بعدی که برای راه‌اندازی یک سایت بسیار مهم است، خرید هاست مناسب و مطابق با نیاز شماست. اگر می‌خواهید بدانید که داشتن یک هاست مناسب چه مزیت‌هایی دارد، با ما همراه باشید.

هاست مناسب برای کسب و کارهای مختلف

هاست یک وب‌سایت‌ بایستی متناسب با حجم اطلاعات، زبان برنامه نویسی، زمینه کاری، میزان امکانات مورد نیاز آن و... انتخاب و از یک ارائه دهنده معتبر خریداری شود. داشتن سابقه برای شرکت ارائه دهنده هاست و دامنه می‌تواند بسیار با اهمیت باشد، چرا که یک شرکت با سابقه به شما این اطمینان را می‌­دهد که تمام اطلاعات کسب و کارتان حفظ شود و از بین نمی‌رود. وب‌رمز با داشتن سابقه ۱۵ ساله در زمینه هاست و دامنه و داشتن تاییدیه از سازمان‌های ذیربط می‌تواند به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌ها نام برده شود.

همانگونه که در بالا گفته شد هاست باید متناسب با کسب و کارتان باشد؛ شما می‌توانید هاست را براساس زبان برنامه نویسی سایت خود انتخاب کنید. بطور مثال اگر سایت شما با تکنولوژی وردپرس پیاده‌سازی شده باشد می‌توانید از هاست وردپرس استفاده کنید زیرا ماژول‌های هاست‌های وردپرسی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه‌سازی شده‌اند و سرعت وب­‌سایت شما را افزایش می‌دهند.

خدمات هاستینگ وب­‌رمز از تنوع بالایی برخوردار بوده و شامل دسته‌بندی‌های هاست لینوکس ایران و خارج، هاست اختصاصی و هاست نامحدود می‌باشد، شما می‌توانید متناسب با نیازتان یکی از این موارد را انتخاب کنید.

وب‌رمز

طراحی سایت با رعایت اصول و استانداردهای روز جهانی

استانداردهای طراحی سایت هر چند وقت یکبار تغییر می‌کنند. خیلی از کسب و کارها، سال­‌ها قبل وب‌سایتی را راه ‌اندازی کرده‌اند و پس از آن هیچ‌گونه بروز رسانی برروی آن انجام نداده‌‍اند. مدیران و وب‌مسترها باید این موضوع را در نظر داشته باشند که یک سایت از نظر ظاهر، تجربه کاربری و حتی کدنویسی بایستی هر چندوقت یکبار بروزرسانی شود، در غیر اینصورت می‌تواند برای کاربران سایت و همچنین موتورهای جستجو بسیار آزاردهنده باشد. حتی می‌تواند مورد حمله هکرها قرار بگیرید. بطور مثال فرض کنید شما خانه‌ا‌ی دارید. مطمئنا بعد از چند سال این خانه به رنگ‌آمیزی مجدد، بازسازی و شاید هم خراب کردن و دوباره ساختن نیاز دارد. با این­کار از نامناسب بودن ظاهر خانه و خطرات احتمالی ناشی از محکم نبودن ستون‌ها جلوگیری می‌کنید. وب‌سایت هم مانند یک خانه است بعد از مدتی نیاز به تغییرات اساسی دارد تا از بروز مشکلات بسیاری مانند تجربه بدکاری، ظاهر بد، کدنویسی نامناسب، حملات بدافزارها و... در آن جلوگیری شود.

طراحی وب‌سایت توسط یک تیم برنامه نویسی متبحر و مطابق با استانداردها و اصول جهانی وب‌ از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از شروع کار با یک تیم طراح سایت، بهتر است ابتدا نمونه کارهای آن‌ها را به ­دقت بررسی کنید.

اگر می‌خواهید طراحی سایت خود را به تیم طراحی وب‌رمز بسپارید، می‌توانید به وب‌سایت وب‌رمز مراجعه کنید و نمونه کارهای طراحی سایت در زمینه‌های گوناگون را مشاهده کنید.

اهمیت گواهینامه SSL برای امنیت سایت

بعد از انتخاب هاست مناسب و تیم حرفه‌ای برای طراحی سایت باید به فکر امنیت اطلاعات وب‌سایت‌تان در سطح اینترنت باشید. خرید گواهینامه SSL یک الزام است. چرا؟ اگر فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اید یا تراکنشی در سایت‌تان صورت می‌گیرد، زمانی که کاربران تصمیم داشته باشند پرداختی در سایت‌تان انجام دهند به اولین موردی که توجه می‌کنند گواهینامه SSL یا همان Https در آدرس بار سایت است. این مورد می‌تواند اعتماد کاربران را چندین برابر کند. موارد بسیاری برای بدست آوردن اعتماد کاربران وجود دارد که گواهینامه SSL یکی از مهم­‌ترین آن‌ها‌ است. زمانی که اطلاعات بین کاربر و یک سایت مبادله می‌شود باید مطمئن شد که این اطلاعات کاملا امن به مقصد می‌رسد. پروتکل SSL اطلاعات مبادله شده بین کاربر و وب‌سایت را کدگذاری می‌کند. از دیگر دلایل دریافت گواهینامه، بهبود رتبه وب‌‌سایت در موتورهای جستجو و قرار گرفتن در موقعیت بالاتر نسبت به دیگر رقبا است.

اگر می‌خواهید امنیت وب‌سایت خود را بالا ببرید، web server certificate یا گواهینامهSSL را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید.

چگونه سئو یا بهینه‌سازی سایت به ارتقای یک کسب و کار کمک می‌کند؟

وب‌رمز

احتمالا بعد از راه‌اندازی سایت با یک تیم حرفه‌ای توقع دارید که بازدید و فروش سایت‌تان افزایش یابد. اما تنها ایجاد یک سایت نمی‌تواند تضمینی برای به‌دست آوردن مشتری یا مخاطب برای کسب و کارتان باشد. باید به این نکته توجه کنید وب‌سایت شما در بین میلیون‌ها سایت دیگر راه‌اندازی شده است. در این مرحله باید از روش‌های بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ برای بیشتر دیده شدن استفاده‌ کنید. یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های بازاریابی آنلاین، سئو برای وب‌سایت‌ها است.

سئو یا بهینه‌سازی سایت مجموعه‌ای از فعالیت‌ها برای بهبود عملکرد سایت شما براساس استانداردهای موتورهای جستجو است که منجر به رتبه گرفتن در موتورهای جستجو همچون گوگل، بینگ، یاهو و... می‌شود. پیاده‌سازی درست روش‌های سئو بازدیدکنندگان وب‌سایت‌تان را تا چندین برابر افزایش خواهد داد. توجه داشته باشید که اگر تکنیک‌های سئو را به درستی پیاده‌سازی نکنید، نه تنها جایگاهی در موتورهای جستجو کسب نمی‌کنید بلکه مخاطبان‌تان را نیز از دست خواهید داد.

وب‌رمز با داشتن تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ با برنامه‌ریزی کاملا استراتژیک شما را به هدف‌تان می‌رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات