نخستین دور از قرعه‌کشی مشترکان خوش‌حساب ایرانسل انجام شد

یک‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اولین دور از قرعه‌کشی مشتریان خوش‌حساب ایرانسل انجام شده است. کاربران خوش‌شانس خطوط دائمی ایرانسل که برنده شده‌اند، تا یک سال برای پرداخت قبوض خود میهمان ایرانسل هستند.
تبلیغات

مشترکان سیم‎کارت‌های دائمی ایرانسل که تا پایان روز دهم هر ماه صورت‌حساب خود را پرداخت کنند، در قرعه‌کشی خوش‌حسابی ایرانسل شرکت داده خواهند شد تا ایرانسل یک سال هزینه صورت‌حساب‌های آن‌ها را پرداخت کند. مشترکان خطوط دائمی ایرانسل تا پایان سال جاری می‌توانند با پرداخت قبض خود تا ۱۰ ماه صدور قبض، شانس خود را برای شرکت در قرعه‌کشی امتحان کنند. در صورتی که در قرعه‌کشی انجام‌شده برنده شوند، برای یک سال میهمان ایرانسل بوده و هیچ صورت‌حسابی را پرداخت نخواهند کرد.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که پرداخت صورت‌حساب تا دهم هر ماه به‌تنهایی منجر به شرکت در قرعه‌کشی نمی‌شود؛ مشترکانی که در پی شرکت در قرعه‌کشی باشند، باید پس از پرداخت صورت‌حساب، عدد یک را با پیامک به شماره‌ی ۲۱۲۱ ارسال کنند. ایرانسل در هر دوره ۲۰۰ از مشترکان ایرانسل را که موفق به پرداخت صورت‌حساب شده و پیامک مورد نظر را ارسال کنند، با قرعه‌کشی برنده اعلام می‌کند و به این ترتیب این افراد از پرداخت صورت‌حساب تا سقف ۵۰۰ هزار تومان برای یک سال معاف خواهند شد. حساب این مشترکان به‌صورت خودکار تا روز هفتم هر ماه تسویه خواهد شد.

تمام مشترکانی که به ایرانسل ترابرد کرده یا سیم‌کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند، جزو افرادی خواهند بود که شانس شرکت در قرعه‌کشی را در صورت تحقق شروط تعیین‌شده، خواهند داشت.

البته به‌جز دو شرط اصلی برای شرکت در این قرعه‌کشی، کاربران باید شروط دیگری را نیز مدنظر داشته باشند که می‌توانید در ادامه این شروط را مشاهده کنید:

  • برای اطلاع از روش‌های متنوع پرداخت می‌توانید به صفحه روش‌های پرداخت مراجعه کنید.
  • تعداد کل برندگان در هر دوره، ۲۰۰ نفر است.
  • مشترکان برگزیده در هر دوره، به مدت یک‌سال از پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی خود، (به صورت مجموع تا سقف ۵۰۰ هزار تومان) معاف می‌باشند و بدهی آنها در دوره‌های آتی به‌صورت خودکار تا روز هفتم آن ماه تسویه (صفر) خواهد شد.
  • شرکت در این کمپین و قرعه‌کشی برای مشترکانی که از قبل بستانکاری دارند امکان‌پذیر نیست.
  • این پیشنهاد برای کلیه مشترکان دائمی که به شبکه ایرانسل ترابرد کرده، مشترکانی که سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل را خریده و استفاده می‌کنند و هم‌چنین مشترکانی که سیم‌کارت‌های اعتباری خود را به دائمی تبدیل می‌کنند، قابل استفاده می‌باشد.
  • برندگان با ترابرد از شبکه ایرانسل به سایر اپراتورها،از فهرست برگزیدگان خارج شده و در صورت بازگشت مجدد به شبکه ایرانسل، امکان استفاده از جایزه خود را نخواهند داشت.

ایرانسل درصدد آن است تا با تدابیر مختلف، نیاز برای صدور قبض فیزیکی را کاهش داده و در نتیجه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نقشی در حفاظت از محیط‌زیست داشته باشد. برای مثال کاربران می‌توانند تا درخواست خود را از طریق ارسال پیامک ۱ به شماره‌ی ۲۴۶۵ برای توقف صدور قبض ارائه کرده و پیوستن به کمپین عدم استفاده از صورت‌حساب‌های کاغذی اعلام کنند. مشترکینی که در این طرح شرکت کنند، ۲ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت می‌کنند. یکی از روش‌های اطلاع از آخرین صورت‌حساب، به‌کارگیری اپلیکیشن ایرانسل من است. همچنین کد #۲*۱*۵۵۵* یکی دیگر از روش‌های اطلاع از صورت‌حساب است.

از دیگر اقدامات ایرانسل برای حافظت از محیط‌زیست کاشت ۱۵ هزار اصله نهال است که اسفندماه سال گذشته به‌عنوان بخشی از کمپین عدم استفاده از صورت حساب‌های کاغذی انجام شد.

در صورتی که جزو مشترکانی باشید که در این قرعه‌کشی شرکت کرده‌اید، می‌توانید نام خود را از میان برندگان جستجو کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات