وبگرد: دکتر ساینا، مشاوره پزشکی آنلاین در خدمت سلامت شما

یک‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
فرایند گرفتن مشاوره پزشکی به روش سنتی، اغلب باعث تعویق مراجعه به پزشک می‌شود. دکتر ساینا با ارائه‌ی مشاوره‌ی آنلاین، این فرایند را بسیار ساده کرده است.
تبلیغات

دکتر ساینا، بانک سلامت شما است. سامانه‌ی دکتر ساینا، فناوری‌های نوین را به‌خدمت گرفته تا آسایش بیشتری برای بیماران و البته مراکز پزشکی و پزشکان فراهم کند. 

وقتی بیمار می‌شویم یا نیاز به چکاپ‌های منظم پزشکی داریم، سوالات بسیاری برایمان به‌وجود می‌آید. از یافتن مراکز درمانی و پزشکی مرتبط با بیماری‌مان گرفته تا داروهایی که تجویز می‌شود، سوالات مختلفی را برای ما ایجاد می‌کند. سامانه‌ی دکتر ساینا گام به گام در کنار بیماران و در خدمت پزشکان، خدمات نوین خود را ارائه می‌دهد.  

سامانه‌ی دکتر ساینا، بانک اطلاعات جامع و گسترده‌‌ی بیش از ۸۰۰۰ دارو، ۵۰۰ بیماری ، ۳۰۰۰ مرکز درمانی، آزمایشگاهی، تصویربرداری و غیره است. در کنار بانک اطلاعاتی غنی، دکتر ساینا، سامانه‌ی نوبت‌دهی آنلاین و مشاوره‌ی پزشکی آنلاین نیز هست.  

دکتر ساینا

مشاوره آنلاین 

یکی از خدمات ویژه‌ی دکتر ساینا امکان مشاوره‌ی آنلاین پزشکی از طریق این سامانه است. بارها برای هر کدام از ما پیش آمده است که نیاز به مشاوره‌ی پزشکی داریم؛ ولی به‌دلیل آنکه نمی‌توانیم به‌صورت مستقیم با پزشک در تماس باشیم، مجبور هستیم وقت ملاقات بگیریم، زمان بگذاریم و مسافتی را طی کنیم و هزینه‌‌ی ویزیت بپردازیم تا بتوانیم سوال خود را از پزشکمان بپرسیم.

دکتر ساینا

سامانه‌ی دکتر ساینا، راهکار جدید و ویژه‌ای در اختیار پزشکان و بیماران قرار داده است. بیماران می‌توانند از طریق وب‌سایت دکتر ساینا یا از طریق اپلیکیشن دکتر ساینا، با پزشک خود به‌صورت آنلاین در ارتباط باشند. بعد از ورود به قسمت مشاوره‌‌ی پزشکی، کاربر می‌تواند پزشک مورد نظر خود را جستجو کرده یا از پزشکان آنلاین سامانه، سوال خود را بپرسد و مشاوره بگیرد. کاربر باید سوال خود را در قسمت مربوطه تایپ کند، یا فایل صوتی ارسال کند. امکان ضمیمه کردن مستندات پزشکی نیز فراهم شده است. پزشک در سریع‌ترین زمان ممکن، به‌صورت آنلاین به بیمار پاسخ می‌دهد. قسمت مشاوره‌ی آنلاین با توجه به نوع مشاوره قیمت‌های متفاوتی دارد، ولی بالطبع قیمت پایین‌تری نسبت به ویزیت معمولی پزشک خواهد داشت. 

دکتر ساینا

هر روز هزاران بیمار، از طریق سامانه‌ی ساینا و سرویس مشاوره‌ی پزشکی، سوالات خود را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از پزشک مورد نظرشان می‌پرسند و در زمان، انرژی و هزینه‌ی‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند. 

برای مراجعه به قسمت مشاوره آنلاین کلیک کنید.

نوبت‌دهی آنلاین

یکی از خدمات ویژه‌ی دکتر ساینا امکان نوبت‌دهی آنلاین است. همان‌طور که از نام این سرویس مشخص است؛ کاربران بعد از ثبت‌نام در سایت، می‌توانند نام پزشک مورد نظر خود را جستجو کرده یا در بخش‌های تخصصی مختلف، پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنند. در قسمت نوبت‌دهی آنلاین، اولین وقت خالی پزشک و همچنین زمان‌هایی که وی در مرکز درمانی مربوطه حضور دارد مشخص شده است. 

کاربران می‌توانند به‌صورت آنلاین و با توجه به زمان‌های مشخص‌شده در سامانه، برای خود به‌صورت غیرحضوری و بدون نیاز به برقراری تماس تلفنی و تنها از طریق سامانه‌ی دکتر ساینا، وقت ملاقات بگیرند. با توجه به اینکه وقت‌های خالی پزشک در سامانه مشخص شده است، کاربر می‌تواند با توجه به شرایط زمانی و مکانی که دارد، وقت ملاقات را تنظیم کند. 

دکتر ساینا

نوبت‌دهی آنلاین مزایای خاصی نسبت به نوبت‌دهی تلفنی یا حضوری دارد. در نوبت‌دهی حضوری، بیمار مجبور است تنها در ساعت‌های مشخصی با مرکز درمانی یا مطب پزشک تماس بگیرد. گاهی خط‌های تلفن به دلیل تماس‌های متعدد بیماران اشغال است. از سوی دیگر، بیمار نمی‌تواند تمام وقت‌های خالی پزشک را به‌صورت تلفنی از منشی سوال کند و این کار بسیار وقت‌گیر است. اما در سامانه‌ی دکتر ساینا، در تمامی ساعات شبانه‌روز و بدون معطلی، تمام ساعات خالی پزشک به‌صورت آنلاین نمایش داده می‌شود و بیماران می‌توانند بهترین زمان ممکن را برای مراجعه به پزشک، انتخاب کنند. 

برای مراجعه به قسمت نوبت‌دهی آنلاین کلیک کنید.

بانک سلامت دکتر ساینا

سامانه‌ی دکتر ساینا علاوه‌بر نوبت‌دهی آنلاین و مشاوره‌ی پزشکی، خدمات دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بخش‌های مختلف سامانه‌ی دکتر ساینا عبارتند از : 

  • کلینیک‌ها: کاربران می‌توانند نام کلینیک مورد نظر خود را در سامانه جستجو کنند یا از طریق طبقه‌بندی کلینیک‌های تخصصی، اطلاعات مورد نظر خود را استخراج کنند. 
  • بیمارستان‌ها: دکتر ساینا، بانک اطلاعات کاملی از بیمارستان‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 
  • بیماری: بانک اطلاعات جامع و کاملی از بیش از ۵۰۰ بیماری در سامانه‌ی دکتر ساینا در دسترس کاربران قرار دارد. امکان جستجو در قسمت بیماری‌ها و همچنین فهرست الفبایی بیماری‌ها در اختیار کاربران قرار داده شده است. 
  • داروها: دکتر ساینا، بانک جامع و کاملی از داروهای مختلف است. اطلاعات دارویی بیش از ۸۰۰۰ دارو در سامانه به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار دارد.  
  • داروخانه‌ها: بانک اطلاعات کاملی از داروخانه‌های مختلف در سراسر کشور در سامانه دکتر ساینا وجود دارد که می‌تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. 
  • آزمایشگاه‌ها: دکتر ساینا فهرستی از آزمایشگا‌ه‌های سراسر کشور تهیه کرده است و بانک اطلاعات آن را در اختیار کاربران قرار داده است. 
  • مراکز تصویربرداری: بانک اطلاعات مراکز تصویربرداری اعم از سنگ‌شکن، رادیوتراپی، ایزوتوپ، نوار مغز، گاما اسکن و غیره در سامانه وجود دارد و کاربر با توجه به نیاز خود می‌تواند به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشد. 
  • گیاهان دارویی: دکتر ساینا، بانک اطلاعات جامع گیاهان دارویی است. در این قسمت انواع گیاهان دارویی و اطلاعاتی در مورد خواص آن‌ها در اختیار کاربر قرار داده می‌شود. 

آیا موضوعی در حوزه‌ی پزشکی و درمان‌های پزشکی باقی‌ مانده است که بخواهید در مورد آن چیزی بدانید و سامانه‌ی دکتر ساینا نتواند پاسخی به آن بدهد؟ 

در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت دکتر ساینا و یا با نصب اپلیکیشن دکتر ساینا و ثبت‌نام در این سامانه، از خدمات متنوع آن استفاده کنند.

برای مراجعه به دکتر ساینا اینجا کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات