دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
بهترین دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران با همکاری مرکز آموزش اینتن و همچنین مدرس حرفه ای سئو، مهندس تقی مولوی (همراه با 470 پروژه موفق سئو) برگزار می‌گردد..
تبلیغات

مرکز آموزش اینتن با سابقه سال ها کار طراحی سایت و سئو و دوره‌های دیجیتال مارکتینگ تصمیم به برگزاری دوره‌ای کاملا پروژه محور با تعداد محدود شرکت کننده گرفته است.

مرکز آموزش اینتن هدف از برگزاری بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را این گونه بیان کرده است که پس از برگزاری دوره‌های کوتاه مدت سئو که به صورت یک‌روزه و آکادمیک برگزار می‌شود تصمیم گرفته است برای آن دسته از افرادی که قصد دارند تبدیل به یک متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو، آنالتیکس و ادوردز شوند، دوره‌ای را به صورت بلند مدت برگزار کند تا افراد بتوانند قدم به قدم از طراحی سایت تا صفحه اول گوگل را در این دوره  بپیمایند و بی نیاز از صرف هزینه‌های بسیار در حوزه دیجیتال مارکتینگ گردند.

چطور تبدیل به یک  متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ شوم؟

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که حتی با دانستن اطلاعات محدود در این حوزه و با هر سطح معلوماتی می‌توانید در بهترین دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران شرکت کنید. ما در این دوره از آخرین متودها و  سرفصل ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ و  جدیدترین الگوریتم های روز گوگل استفاده خواهیم کرد و بر این اساس به شما آموزش خواهیم داد که چگونه پس از گذشت ۳ ماه با پیاده سازی این اصول بر روی پروژه شخصی خود  تبدیل به یک متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ گردید.

بهترین دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران شامل چه مواردی خواهد شد؟

دوره دیجیتال مارکتینگ که به صورت پکیج در مرکز آموزش اینتن برگزار می‌گرد شامل سه بخش اساسی است:

  • آموزش سئو
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش گوگل ادوردز

در دوره اولیه آموزش سئو برای شروع از یک جلسه آموزش پنل مدیریت وردپرس شروع خواهیم کرد و افزونه‌هایی که شما نیاز به آن خواهید داشت را بررسی خواهیم کرد.

دقت کنید این به این معنا نیست که ما بر روی سیستم طراحی خاصی در این دوره فوکوس خواهیم کرد و ما تنها به دلیل راحتی کار و با توجه به اینکه وردپرس نیاز به علم برنامه نویسی و طراحی سایت را نخواهد داشت این سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کردیم، شما با داشتن هر وب سایتی که با هر پلتفرمی نوشته شده است می توانید در این دوره شرکت کنید و از تجربیات اساتید ما بهره مند گردید.

 این دوره در حدود ۴۸ ساعت برگزار خواهد شد و ما در این دوره از بهترین و بروزترین استراتژی ها و سئو کلاه سفید استفاده خواهیم کرد و این اصول اساسی تمامی پروژه‌های اینتن است که رمز موفقیت این مجموعه در این حوزه به شمار می رود.

همچنین ما از کل دوره فیلم و voice تهیه خواهیم کرد و در اختیار شما قرار خواهیم داد تا نگران از دست رفتن مواردی که در این دوره برگزار می‌شود نباشید و با اطمینان خاطر و  با دقت هر چه تمام در این دوره حضور یابید.

شما می‌توانید تنها در یکی از دوره ها ثبت نام کنید اما پیشنهاد ما شرکت در هر سه دوره است و اگر جز افرادی هستید که دو دوره های گذشته مرکز آموزش اینتن با ما همراه بوده اید ما موارد جدیدتری را در این دوره برای شما بازگو خواهیم کرد. تفاوت این دوره با مابقی دوره ها، در برگزاری پروژه محور این دوره است که تمایز بین دوره دیجیتال مارکتینگ با سایر دوره های برگزار شده است.

اینتن

پرسش و پاسخ در بهترین دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران

اگر نگران هستید که پس از گذراندن دوره با مشکلات و مسائل پیش آمده چطور برخورد کنید ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که علاوه بر پرسش و پاسخ در طول دوره، پس از پایان دوره به صورت دو جلسه مشاوره ای اساتید ما به کمک شما خواهند آمد و ما این دو جلسه را تنها به حل مشکلات و مسائل وب سایت شما خواهیم پرداخت و از مشاوره همکاران ما در خصوص کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ بهره خواهید برد.

دلیل تعداد محدود شرکت کنندگان در این دوره این است که فرصت بیشتری را برای بررسی و پرسش و پاسخ را برای شرکت کنندگان فراهم کنیم.

سرفصل‌های بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در ایران

سرفصل‌های دوره سئو شامل:

  • آشنایی با محیط وردپرس، ساختار قالبهای مناسب برای بهینه سازی وب سایت، آشنایی با پلاگین‌های معروف سئو وردپرس از جمله yoast  
  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تعریف بهترین استراتژی سئو برای وب سایت، بازاریابی محتوا، بهینه سازی سرعت وب سایت، اصول سئو off page و ترفندهای مناسب برای لینک سازی، شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آنها در سئو
  • آموزش وب مستر تولز، وضعیت ترافیک کلمات، گزارش عملکرد وب سایت، صفحات 404 و گزارشات مربوط به بررسی وب سایت از نظر خزنده‌های گوگل

سرفصل های دوره آنالتیکس و ادورز شامل:

  • معرفی گوگل آنالتیکس، بررسی و بحث پیرامون ui, ux،  اتصال حساب گوگل آنالتیکس به حساب گوگل ادوردز، انتخاب کلمات کلیدی پر ترافیک، انتخاب بازار هدف بر اساس نقشه و مناطق مختلف، قیف بازاریابی
  • کپشن و محتوای تبلیغات در ادوردز، ساخت کمپین تبلیغاتی و آنالیز یک کمپین تبلیغاتی، تنظیمات مربوط به گوگل ادوردز شامل هزینه، زمان،  تعداد، محدودیت ها، نرخ کلیک، کاهش هزینه و هدفمندسازی کمپین تبلیغاتی، گزارش‌گیری از پنل گوگل ادوردز
  • بررسی کیبوردها و کلمات کلیدی

برنامه زمانبندی بهترین  دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

سعی ما بر این بوده که از هر قشری از جامعه اعم از دانشجویان، مدیران IT، صاحبان کسب و کار، طراحان وب سایت و وب مستران و یا هر شخصی که رویای صفحه اول گوگل را در ذهن خود می پروراند در این دوره بتواند شرکت کند؛ از این رو تمامی دوره‌های مرکز آموزش اینتن را در روزهای تعطیل و یا پنجشنبه ها برگزار خواهیم کرد تا تمامی دوستان با آرامش خاطر و زمان مناسب در این دوره شرکت کنند.

جلسات در روزهای پنجشنبه و به مدت ۴ ساعت برگزار خواهند شد.

مدت زمان دوره دیجیتال مارکتینگ ۴۸ ساعت خواهد بود.

از تمامی جلسات capture آماده خواهیم کرد و در اختیار دوستان قرار خواهیم داد.

تفاوت ما با سایر برگزار کنندگان دوره های دیجیتال مارکتینگ در چیست؟

تفاوت مرکز آموزش اینتن با سایر برگزارکنندگان این دوره در این است که ما خود مجری پروژه افراد مختلفی بوده‌ایم؛ از این رو سابقه طولانی و موفقی در حوزه طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ داریم و تجربیات اساتید ما  از جمله مهندس تقی مولوی با داشتن صدها پروژه موفق قطعا می‌تواند نقطه عطف اینتن باشد. همچنین ما از میان افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند و درخواست دارند تا از همکاران ما در آینده باشند انتخاب خواهیم کرد تا با ما همراه باشند.

برای ثبت نام و دیدن جزئیات برگزاری کلاس‌ها می‌توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید یا با اکانت تلگرام زیر در ارتباط باشید.

09107654277 8 صبح تا 23

021-95118229 (در ساعات اداری)

Akram_Shafiee@

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات