تصاویر جدیدی از می میکس 3 شیائومی پیش از رونمایی رسمی فاش شد

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدید فاش‌شده از می میکس ۳ شیائومی، ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

تاکنون اخبار متعددی در مورد گوشی هوشمند می میکس ۳ شیائومی منتشر شده است. براساس آخرین تصاویر لورفته از این گوشی هوشمند، مشخصات بیشتری در مورد آن فاش شد. 

پیش‌تر گفته شده بود که می میکس ۳ در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) رونمایی می‌شود ولی این اتفاق نیفتاد. براساس آخرین اخبار، تاریخ رونمایی از شیائومی می میکس ۳ مشخص شد. انتظار می‌رود که می میکس ۳ شیائومی در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۳ آبان ۱۳۹۷) با پشتیبانی از 5G و بدون حاشیه و با دوربین کشویی معرفی شود

در آخرین خبر فاش‌شده در مورد می میکس ۳ شیائومی، ظرفیت حافظه‌ی رم و ظرفیت حافظه‌ی داخلی آن مشخص شد. انتظار می‌رود می میکس ۳ شیائومی با ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شود. ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی معمولا گزینه‌ی خوبی است و برای یک گوشی هوشمند کفایت می‌کند. هرچند شیائومی به‌صورت رسمی تأیید کرده است که مدلی با مشخصات خوب و با ظرفیت حافظه‌ی رم ۱۰ گیگابایتی معرفی خواهد کرد. از نظر سرعت کلاک CPU باید بگوییم که انتظار می‌رود به‌جای بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵، این نسخه با تراشه‌ی استاندارد اسنپدراگون ۸۴۵ معرفی شود. 

می میکس ۳ شیائومی
می میکس ۳ شیائومی
می میکس ۳ شیائومی
می میکس ۳ شیائومی
می میکس ۳ شیائومی
می میکس ۳ شیائومی

رابط کاربری MIUI 10 بر پایه‌ی اندروید ۹ پای اجرا خواهد شد. علاوه‌بر نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایت فضای حافظه‌ی داخلی، نسخه‌ی‌ دیگری با ظرفیت ۱۱۵ گیگابایت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

همان‌طور که گفته شد، می میکس ۳ شیائومی قرار است با دوربین کشویی به بازار عرضه شود. در تصویر فاش‌شده، لنزهای دوگانه دیده می‌شوند. همچنین حالت اسلوموشن را مشاهده می‌کنید که می‌تواند با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه تصویربرداری کند. نمایشگر بدون حاشیه یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته‌ی می میکس ۳ شیائومی است. در تصاویر فاش‌شده نیز حاشیه‌ی باریک و تقریبا یکسان دیده می‌شود. ظاهرا خبری از بریدگی بالای نمایشگر هم نیست. در تصویر دیگر،‌ دوربین کشویی به‌خوبی نشان داده شده است. پیش‌تر نیز ویدئو نگاه نزدیک می میکس ۳ شیائومی به‌صورت غیررسمی به‌اشتراک گذاشته شده بود و دوربین کشویی آن را به خوبی نشان می‌داد. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت گوشی و مقایسه مشخصات انواع گوشی شیائومی به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات