برنامه‌های سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور اعلام شد

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دکتر جواد جاویدنیا جلوگیری از اخلال اقتصادی، مبارزه با وقوع جرم در فضای مجازی و حمایت از نرم‌افزارهای ملی را به‌عنوان برنامه‌های اصلی خود اعلام کرد.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی دادستانی، دکتر جواد جاویدنیا، سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور، حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی و پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت:

در این خصوص با تبعیت کامل از قانون، سیاست‌های دادستانی کل کشور را دنبال خواهیم کرد و بنا نیست با حضور بنده تغییری در سیاست‌ها ایجاد شود.

جاویدنیا همچنین به حمایت از نرم‌افزارهای ملی اشاره کرد و افزود:

این یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که در این معاونت نیز با جدیت دنبال می‌شود.

جاویدنیا در ادامه‌ی صحبت‌های خود، برنامه‌ریزی و همکاری همه‌ی دستگاه‌ها با دادستانی کل کشور را برای پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی لازم دانست. او همچنین مقابله‌ی جدی با کلاهبرداری‌های اینترنتی و تلفنی، مبارزه با تفرقه افکنی و جلوگیری از اخلال اقتصادی در فضای مجازی را به‌عنوان برنامه‌های خود اعلام کرد.

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور تقویت دادسراها و شعب تخصصی رسیدگی به جرائم رایانه‌ای و به کارگیری قضات متخصص در این شعب را راهی برای رسیدگی علمی به پرونده‌ها دانست و بابت این موضوع ابراز امیدواری کرد.

جاویدنیا در پایان، نخبگان فضای مجازی و همه‌ی کسانی که دغدغه‌ی تولیدات ملی در این فضا را دارند مورد خطاب قرار داد و آمادگی خود را برای حمایت از ایده‌های جدید و ملی به ویژه در بحث شبکه‌های اجتماعی داخلی اعلام کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات