پیش نمایش فورد موستانگ هیبرید منتشر شد

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
در ویدیوی تبلیغاتی جدید فورد، اولین تصاویر از موستانگ هیبرید نمایش داده می‌شود.
تبلیغات

تیم تبلیغاتی فورد، با انتشار انواع تیزرهای ویدیویی و تصاویر، همیشه فعالیت بالای خود را نشان داده است. در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی این خودروساز آمریکایی، احتمالاً نسخه‌ی هیبرید موستانگ نمایش داده می‌شود.

در این ویدیو که برایان کرانستون، هنرپیشه‌ی مشهور سریال برکینگ بد (Breaking Bad) در آن صحبت می‌کند، تمرکز اصلی بر نمایش پیشرفت فورد در طول چند دهه‌ی گذشته است؛ اما در چند ثانیه‌ی کوتاه، موستانگ قدیمی و جدید نمایش داده می‌شوند.

موستانگ هیبرید در جلوپنجره با حفظ اصالت، تغییرات مشخصی کرده است؛ نشان اسب پونی روشنایی خاصی دارد که اشاره‌ی ویژه به هیبرید بودن موستانگ است. در تصویر بعدی که به‌سرعت محو می‌شود، زیر در کاپوت و قطعات پیشرانه با جلوه‌ی آبی رنگ نمایش داده می‌شود؛ هنوز هم پیشرانه‌ی V8 در این تصویر مشخص است، اما نمی‌توان در مورد مشخصات کامل قوای فنی موستانگ هیبرید مطمئن بود. مقامات فورد پیش از این اشاره کرده بودند که محصولات جدید، عملکردی مشابه پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خواهند داشت و البته گشتاور دورپایین در مدل‌های آینده بیشتر است. باید توجه داشت که نسل فعلی فورد موستانگ GT از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۵ لیتری، ۴۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۷۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد؛ بنابراین، مدل هیبرید باید قدرت بیشتری در اختیار داشته باشد.

Ford Mustang

از طرفی، مک وان (Mach 1) نام انتخابی فورد برای اولین شاسی‌بلند تمام برقی بود؛ باتوجه به پیوند این کد با موستانگ، بسیاری از افراد از این نام‌گذاری استقبال نکردند که سرانجام مقامات این شرکت تأیید کردند، شاسی‌بلند تمام برقی نام متفاوتی خواهد داشت؛ احتمال این وجود دارد که موستانگ هیبرید همان مک وان باشد. درواقع در ثانیه‌ی ۳۴ ویدیوی تبلیغاتی فورد، مک وان را پیش از موستانگ جدید و سپس هیبرید می‌بینیم. هنوز اطلاعات رسمی از موستانگ هیبرید اعلام نشده است؛‌ نسل جدید پرفروش‌ترین خودروی اسپرت سال گذشته جهان، سال ۲۰۲۱ با پلتفرم جدید از راه می‌رسد.

Ford Mustang Mach 1/ فورد موستانگ مک وان

موستانگ فعلی، تنها خودروی عضلانی آمریکا است که بر اساس ساختار اختصاصی تولید می‌شود، اما نسل جدید پلتفرمی مشابه با فورد اسکپلورر و لینکلن اویاتور خواهد داشت؛ بنابراین بسیاری از کارشناسان امکان وجود سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک (AWD) در موستانگ آینده را محتمل می‌دانند. بر اساس شایعات، موستانگ هیبرید پس از رونمایی نسل جدید، معرفی خواهد شد.                                                                           

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات